beantwoord

Upload bestand in Tele2

• Is lekker bezig
  • 8 reacties
Ik kan geen bestand van 2100 kb (2,1 Mb) uploaden om te verzenden. Volgens het Tele2 programma zou 5 Mb mogelijk zijn? Wat is er aan te doen.

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 1 oktober 2016, 11:57

Bedankt voor je privébericht Panhard. Ik ben blij dat je na het legen van de cachebestanden weer bestanden kan uploaden.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag panhard,

Dat is vreemd, want het zou wel moeten kunnen. Gebruik je een e-mailclient? Zou je via onze online omgeving kunnen testen of het hier wel lukt?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Trinh van Tele2 schreef:

Dag panhard,

Dat is vreemd, want het zou wel moeten kunnen. Gebruik je een e-mailclient? Zou je via onze online omgeving kunnen testen of het hier wel lukt?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh

Beste Trinh,

Ik heb gedaan wat je vraagt. Ik krijg dan de foutmelding:

REQUEST CHECK FAILED

Access to this service was denied due to failing security checks!
Please contact your server-administrator.

Groet - Panhard.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het testen. Ik neem aan dat je die foutmelding kreeg bij het uploaden van het bestand? Of juist bij het inloggen? Ik hoor graag van je!
Dank voor je reactie. Ik kreeg de foutmelding bij het inloggen.
Reputatie 4
Badge +1
Verstuur je bestand dan via een andere manier bijv. via wetransfer..
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het besproken met de technische afdeling en we zien zo geen blokkeringen. Zouden wij vanaf hier je ww mogen aanpassen met jouw toestemming zodat we verder kunnen kijken?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
adsl klant schreef:

Verstuur je bestand dan via een andere manier bijv. via wetransfer..

Dan wordt het wel erg ingewikkeld, als je kleine bestanden wil opsturen. Tele2 beweert dat tot 5 Mbyte kunt opsturen, dan moet je je er ook aan houden.
Natuurlijk. ik geef mijn toestemming.

Groet - Panhard

Trinh van Tele2 schreef:

Ik heb het besproken met de technische afdeling en we zien zo geen blokkeringen. Zouden wij vanaf hier je ww mogen aanpassen met jouw toestemming zodat we verder kunnen kijken?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh

Natuurlijk. ik geef mijn toestemming
Reputatie 5
Badge +3
Dan ga ik dit doorgeven aan onze technische afdeling. Zij zijn in het weekend afwezig, dus ik hoop begin volgende week een reactie te ontvangen. Zodra ik iets hoor laat ik het je hier weten.
Reputatie 5
Badge +3
Kan je me laten weten of je weer toegang hebt? Ik heb jou ook een privébericht gestuurd met je nieuwe inlog.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je privébericht Panhard. Ik ben blij dat je na het legen van de cachebestanden weer bestanden kan uploaden.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh