Ik schrijf mijn klacht nogmaals hier op het forum, omdat ik dan verwacht er uiteindelijk actie ondernomen zal worden vanuit jullie kant.
Sinds 2018 ben ik klant bij jullie en voordat mijn 1 jaar contract ophield, heb ik contact met jullie opgenomen om te bespreken welke nieuwe voorwaarden er kunnen gelden bij verlening van mijn contract ( en zodat ik klant blijf) Uiteindelijk blij met de nieuwe voorwaarden, heb ik een nieuw contract afgesloten bij Tele2 voor nogmaals 1 jaar.
Daarna is er vanalles misgegaan.In volgorde
-Mijn oude contract is blijk nog steeds niet opgezegt te zijn
-Het installatiepakket wat ik ontving, heb ik geinstalleerd en werkte niet
-Na urenlang hierover met de klantenservice gesproken te hebben en gereedschap er zelf aan toe moest komen is het niet gelukt om verbinding te krijgen op het juiste net
-Ik heb daardoor gedwongen mijn oude pakket moeten installeren!
-Meerdere malen hierover gebeld en 2 x een klacht ingediend
-Ben niet geholpen
-Vandaag tijdens Pasen, staat er op mijn beide tv beelden dat ik afgesloten ben omdat ik mijn factuur niet heb betaald!
-Dit is wel gebeurd, zoals altijd op tijd via automatische afschrijving.
-Nu zit ik dus week 1 dag (hopelijk) zonder TV en ik betaal hier wel voor!
Ik ben een zeer ontevreden klacht en ik verwacht nu direct dat dit morgen opgepakt wordt en opgelost
Beste antwoord door WhTurner
Bekijk origineel bericht