vraag

tv abonnement weer toegevoegd na opzegging

• 19 november 2020
  • 9 reacties
  • 219 x bekeken

TELE2                                                                          

Utrecht,19 november 2020

Betreft:Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik U vertellen dat ik een klacht heb over Tele 2 medewerkers bij afdeling klantenservice.

Ik heb een medewerker gesproken 3 november 2020 dat ik mijn tv abonnement wil laten stoppen en alleen internet wil behouden.

En ik zou een link krijgen met de nieuwe contract gegevens voor te bevestigen van 30 euro per maand vaste prijs alleen internet, maar niet gehad. Ik heb alleen een mail gehad dat mijn tv abonnement is opgezegd en nog tv kan kijken tot 17 november 2020.(zie bijlage)

Volgens 4 november 2020 weer gebeld , waar de link blijft van nieuwe contract met alleen internet abonnement. Ze zeiden we gaan opnieuw sturen, maar niet gedaan. Weer 6 november 2020 gebeld en gezegd geen mail gekregen met link en medewerker heeft gezegd nee het link komt pas na de datum van opzegging dus nog even afwachten na 17 november 2020 dus.

Op 17 november 2020 om 00:24 uur krijg ik een mail dat tv abonnement is beëindigd. Maar ook geen retourdoos gekregen voor terug sturen van tv ontvanger.(zie bijlage)

Op 17 november op zelfde dag om 07:44 uur krijg ik een mail bedankt voor je bestelling op 22 november 2020 krijg je een nieuwe interactieve Tv ontvanger.(zie bijlage) Ik hoef geen nieuwe interactieve tv ontvanger omdat ik geen tv abonnement wil. Ik wil gewoon internet abonnement.

Als lang bestaande klant wil je dit niet meemaken, zoveel fouten in service van Tele 2. Het is alleen kwestie van tv abonnement opzeggen en internet abonnement behouden, dat is het.

Kan vertegenwoordiger of manager van Tele 2 mij helpen met deze klacht, dat ik nog klant van Tele 2 blijf.

Ik hoop dat ik U genoeg geïnformeerd hebt en wacht op Uw antwoord.

Met vriendelijk groeten,

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Je bent hier op een openbaar forum, over de hele wereld te lezen. Verwijder je persoonlijke gegevens uit de tekst! 

Je kunt die gegevens invullen in je profiel. 

Hier zijn vooral medeklanten op dit forum. 

Morgen zal er wel een moderator naar kijken!

Succes! 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @Sadik_efe, welkom op de Community! Bedankt dat je je verhaal duidelijk hebt toegelicht. We willen onze klanten de beste service geven en uiteraard bij ons houden, maar het lijkt erop dat er bij jou iets niet goed is gegaan. Als ik je verhaal goed begrijp is het opzeggen van je tv abonnement goed gelukt, maar toen is er ineens een nieuw tv abonnement ingegaan. Ik heb het vermoeden dat dit te maken heeft met het gegeven dat je een nieuw contract opgestuurd zou krijgen. Geen zorgen, ik ga voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en zorg ervoor dat je het juiste contract toegestuurd krijgt.

Zou je je klantprofiel compleet willen invullen met jouw klantnummer? Dan kan ik namelijk in het systeem duiken voor je. Nog een vraagje: wat voor internet abonnement had je graag gewild?

Beste Rox,

Ik heb mijn profiel ingevuld,je kan mijn ook bellen,voor meer informatie

Ik wou alleen mijn tv abonnement stoppen en alleen internet behouden.

Ik wil alleen internet abonnement. Ik had vorige keer met klantenservice een medewerker gesproken over internet abonnement. Ik had voor dit pakket gekozen vast bedrag van 30 euro te betalen van Tele2.

Met vriendelijk groet,

S.Ayral

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor je bericht! Ik heb het gelijk kunnen checken met je klantnummer. Mijn collega van de klantenservice heeft een ticket aangemaakt voor de afdeling die over de opzeggingen gaat. Hieruit kon ik concluderen dat het tv pakket dat per ongeluk was afgesloten, opgezegd gaat worden. Je hoeft je geen zorgen te maken! Volgende week zal je hier een update over ontvangen. Maar ik zal dit zelf ook in de gaten houden voor jou. Mocht er iets geks tussen komen, dan kan ik dat gelijk doorzetten als dat nodig is. 

Dus ik wil alleen internet abonnement.

Ik wacht op link met contract met alleen internet.

Alvast bedankt

Beste rox 22 november heb ik dit gekregen,ik wil geen tv abonnement.Ik wil alleen internet.

Vandaag heb ik een mail ontvangen staat dat ik nu alleen internet heb  maar basis van 30 euro.Hoeveel mb is dat?en trouwens ik kan niet inloggen bij mijn tele2 account sinds 2 dagen?kan je voor mij kijken wat voor abonnement ik heb nu.Omdat nu ook 22 november tv abonnement is ingaan wat ik niet wou.Kan ik u misschien bellen of u mij.Want gaat constant verkeerd.

Dit is een openbaar forum

Verwijder je telefoonnummer, door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan BEWERK

Je hebt tot 5 over een om dit te doen. Vergeet niet om daarna op OPSLAAN te klikken

Reageer