beantwoord

Traag internet tijdens drukke tijden

• 8 februari 2017
  • 5 reacties
  • 281 x bekeken

Beste Tele2

Ik woon in Emmen en al maanden heb ik het probleem dat ik tijdens de drukke tijden zeer traag internet heb. Vanaf ongeveer 17:00 tot 23:00 is het internet zo traag dat zelfs mijn televisie al gaat vastlopen terwijl ik op internet zit. Buiten de drukke tijden is alles dikke prima en is mijn download snelheid zoals het moet zijn (rond de 40/45 Mbps). Tijdens de drukke tijden zakt mijn internet snelheid echter af rond de 10 Mbps.
Zojuist een speedtest gedaan rond 20.00 (wifi uit en de test bekabeld op 1 meter afstand van de router) en zie het resultaat.
Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en het gebruikelijke : reset/hardreset oplossingen helpen allemaal niet.

Wellicht een capaciteitsprobleem in de wijkkast?

Hopelijk wordt dit probleem binnenkort opgelost want mijn contract loopt binnen 4 maanden af en ik zit heel hard te twijfelen of ik ga verlengen.
icon

Beste antwoord door markcandari 22 februari 2017, 20:50

nou.. nul komma nul reactie.. ik ben er klaar mee. Ik ga overstappen naar ziggo.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

is er iemand van tele2 ?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mark,

Het klinkt inderdaad als een mogelijk capaciteitsprobleem in jouw wijk. Zou je me middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik je opzoeken in het systeem.

Groetjes Tom
Hallo Tom,

Bedankt voor je bericht, ik heb je zojuist een privebericht gestuurd.
Tom had je mijn PB ontvangen? any updates?
nou.. nul komma nul reactie.. ik ben er klaar mee. Ik ga overstappen naar ziggo.