Traag internet

• 2 april 2017
  • 40 reacties
  • 1458 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Badge +2
Excuus voor mijn late bericht! Ik heb een KPN-monteur voor je aangestuurd. Je zal gebeld worden binnen 3 uur om een afspraak te maken en het zou opgelost moeten zijn binnen 3 werkdagen. KPN belt je met een anoniem nummer, mocht je de oproep missen dan proberen ze het nog een 2e of 3e keer. Laat je weten of de monteur het voor je heeft opgelost?
Excuus voor mijn late bericht! Ik heb een KPN-monteur voor je aangestuurd. Je zal gebeld worden binnen 3 uur om een afspraak te maken en het zou opgelost moeten zijn binnen 3 werkdagen. KPN belt je met een anoniem nummer, mocht je de oproep missen dan proberen ze het nog een 2e of 3e keer. Laat je weten of de monteur het voor je heeft opgelost?

Ik ben 2 uur gelden gebeld door een monteur terwijl ik bij de dokter was en jou bericht is een uur oud :P
Dus ik heb de monteur gemist na 1 keer bellen heeft hij een afspraak sms gestuurd die heb ik gebeld en de afspraak staat nu op vrijdag aanstaande.
Was makkelijker geweest als ik dit bericht een tijdje eerder had gehad :P
maar vrijdag komt er een monteur hopen dat die net zo goed is als de laatste dan werkt het weer een tijdje prima
Ik zal laten weten of het opgelost is vrijdag 🆒
Badge +2
Excuses voor de late reactie, barrybianca! De KPN is voor je aangestuurd, helaas is mijn bericht gister niet doorgekomen naar jou toe. Als het goed is ben je al gebeld en anders gebeurd dat deze ochtend. Je storing zou binnen 3 werkdagen opgelost moeten zijn. Laat je weten wanneer het is opgelost?
Kpn monteur is geweest heeft metingen gedaan die niet echt slecht waren maar ook niet super daarom heeft hij het isra punt vervangen en alles koud op de muur aangesloten en er zat minimale verbetering in.
Wij schijnen best ver van de centrale af te zitten en het is druk op de lijn vooral savonds.
Omdat het probleem niet 24/7 aanwezig is en vaak savonds is was de meting nu oke maar gaan ze een 24 uurs meting doen om te kijken of dat iets oplevert.
Maar ik denk niet dat het zal gaan verbeteren ik denk dat ik misschien die overstap maar moet gaan maken van koper naar glas vezel maar ik vind de aansluit kosten 70 euro van glasvezel best wel prijzig ondanks dat het pakket wel redelijk bij ons oude pakket in de buurt komt.
Ik wacht de 24 uurs meting wel af hopen dat dat wat oplevert.
Badge +2
Glasvezel is een heel mooi product en zeer stabiel. De aansluitkosten hebben te maken met de nieuwe aansluiting die gerealiseerd moet worden in de centrale en de monteur die alles bij je komt aansluiten. KPN heeft de melding gesloten met de vraag een 24-uurs meting te doen. Wij hebben alleen niet de mogelijkheid om een meting gedurende 24-uur uit te voeren.

Om je toch zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om in de avond, wanneer je merkt dat het niet goed werkt, een speedtest uit te voeren en de resultaten te sturen in een bericht. Ik ga dan voor je kijken of ik hier wat duidelijkheid uit kan krijgen.
Glasvezel is een heel mooi product en zeer stabiel. De aansluitkosten hebben te maken met de nieuwe aansluiting die gerealiseerd moet worden in de centrale en de monteur die alles bij je komt aansluiten. KPN heeft de melding gesloten met de vraag een 24-uurs meting te doen. Wij hebben alleen niet de mogelijkheid om een meting gedurende 24-uur uit te voeren.

Om je toch zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om in de avond, wanneer je merkt dat het niet goed werkt, een speedtest uit te voeren en de resultaten te sturen in een bericht. Ik ga dan voor je kijken of ik hier wat duidelijkheid uit kan krijgen.

Alle metingen hier boven in het forum zijn metingen die gedaan zijn tijdens slecht internet maar het woord alleen maar erger nu is de telefoon en de tv ook steeds slechter aan het woorden.
Het probleem is dat het niet 24/7 is dus het is idd moeilijk te meten op 1 moment het zal idd langer moeten zijn een 24 uurs meting had uitkomst gegeven.
maar zoals ik van u begrijp is dat niet mogelijk en zit ik nu dus met een lijn die vooral savonds en in het weekeinde waardeloos is en ik alleen nog maar meer metingen kan doen en doorsturen terwijl ik dat juist hier in dit forum al een aantal keer gedaan heb en gepost heb.
Ik had gehoopt dat toen de kpn monteur er was het ook slecht zou zijn maar die is smorgens geweest en dan heb ik eigenlijk weinig tot geen last zoals eerder al gemeld begint de ellende altijd pas later op de avond of in het weekeinde als het drukker is.
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik nu nog kan doen om gewoon normaal internet tv en telefoon te kunnen blijven gebruiken en begin zo een vermoeden te krijgen dat ze het bij Tele 2 ook niet weten.
Heel Tele2 is traag. Waardeloos.
Heel Tele2 is traag. Waardeloos.

Ik ben al jaren klant bij Tele 2 het heeft altijd goed gedraaid en als er wat was loste Tele 2 het altijd op maar het is nu een zooitje met Tele 2 en er woord weinig aan gedaan op het moment .
En als je terug leest zie je ook dat de moderator de text niet leest want als die terug had gelezen had ze de helft van de antwoorden al gehad.
Reputatie 7
Badge +5
KPN heeft de melding gesloten met de vraag een 24-uurs meting te doen.
Het probleem is dat het niet 24/7 is dus het is idd moeilijk te meten op 1 moment het zal idd langer moeten zijn een 24 uurs meting had uitkomst gegeven.

Met basis Engels kun je Hier 24 uur lang vanf 5 tot 500 keer per uur een meting laten doen.
Kost niets en kun je uitprinten enzzzz.
Badge +2
Het is een storing die met name in de avond speelt, barrybianca. Om je toch zo goed mogelijk te kunnen helpen is het soms nodig dat een test vaker wordt gedaan of dat ik je vaker vragen stel die je al beantwoord hebt. Dit is om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van wat er aan de hand is. De tip van @Bombarie is een hele goede, hier kan je zelf de meting voor uitvoeren.
Hier de uitslag van de test die ik gister en vannacht heb laten doen.
Badge +2
Bedankt voor de genomen moeite! :)

Zo te zien fluctueert de snelheid enorm. Ik heb geïnformeerd wat het zou kunnen zijn. Heb je de internetsnelheid getest terwijl je wifi aan of uit stond? Als je de speedtest hebt gedaan terwijl je wifi aan stond wil ik je vragen om deze opnieuw te doen en je wifi uit te schakelen, dat kan met het knopje op het modem.

Het volgende aan gegevens hebben we van je nodig gemeten over verschillende dagen (3 dagen is voldoende, noteer bij de voorbeelden de datum):
- De tijd dat je storing ongeveer begint en eindigt
- De snelheid gemeten met kabel en uitgeschakelde wifi wanneer je storing ervaart
- De snelheid gemeten met kabel en uitgeschakelde wifi wanneer je geen storing ervaart

Met deze gegevens kan ik je storing uitzetten bij de betreffende afdeling.
Bedankt voor de genomen moeite! :)

Zo te zien fluctueert de snelheid enorm. Ik heb geïnformeerd wat het zou kunnen zijn. Heb je de internetsnelheid getest terwijl je wifi aan of uit stond? Als je de speedtest hebt gedaan terwijl je wifi aan stond wil ik je vragen om deze opnieuw te doen en je wifi uit te schakelen, dat kan met het knopje op het modem.

Het volgende aan gegevens hebben we van je nodig gemeten over verschillende dagen (3 dagen is voldoende, noteer bij de voorbeelden de datum):
- De tijd dat je storing ongeveer begint en eindigt
- De snelheid gemeten met kabel en uitgeschakelde wifi wanneer je storing ervaart
- De snelheid gemeten met kabel en uitgeschakelde wifi wanneer je geen storing ervaart

Met deze gegevens kan ik je storing uitzetten bij de betreffende afdeling.

Heel mooi verhaal maar ik heb nu al maanden slechte internet en nu verwacht je dat ik alle internet weer zoveel uur ga uitzetten en weer zoveel metingen ga doen.
Een leek kan zowel zien dat het internet gewoon slecht is ik kan niet de internet nog vaker platgooien als dat nu al gebeurt ik heb school gaande kinderen die gewoon hun huiswerk moeten maken en hun lesroosters online bekijken en huiswerk wat gemaakt moet woorden.
Ik vertik het om weer 3 dagen lang internet er uit te gooien en te blijven meten ik heb wel genoeg metingen gedaan vind ik zo zelf en ervaar al tijden slechte internet het moet nu maar eens opgelost woorden want dit is gewoon niet grappig meer.
Ik ga zo even met Tele 2 klantenservice bellen en kijken of zij wat voor mij kunnen beteken.
Christel je hoeft geen moeite meer te doen ik heb het zelf opgelost.
Ik heb mijn abonnement netjes overgezet naar glasvezel voor dezelfde prijs als dat ik al betaalde.
En ik hoefde ook geen aansluit kosten te betalen dus ik heb een flinke upgrade voor dezelfde prijs en dat zonder problemen en of bijbetalen.
Dus dit bericht kan op slot het is nu binnen 3 weken nu opgelost.
Maar de volgende keer bel ik wel gelijk de klanten service want dat werkt een stuk sneller dan maanden via een forum 🆒
Badge +2
Hi barrybianca,

Fijn dat het op die manier is opgelost! Ik zal je topic sluiten.