beantwoord

Traag internet!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

61 reacties

Hier ook kutinternet van 2mbps, in Groningen
Hier in Harkstede ook traag internet van 2mbps. Echt irritant.
Zojuist gebeld met Tele2; gelukkig zijn ze op de hoogte van de storing en zijn bezig met een oplossing. Ze konden alleen geen tijdsindicatie geven..
Reputatie 2
Ik vind het toch zeer teleurstellend dat een aantal te horen krijgen dat er erkend wordt dat er een probleem is terwijl de meesten dit niet te horen krijgen.
Communicatie is ver te zoeken helaas. Je verwacht toch juist bij een meerdaagse storing dat er in ieder geval erkend wordt en er aan gewerkt wordt om het probleem op te lossen. Er is niets frustrerender dan dat je de servicedesk belt en het volledige internetsnelheidsoplosscript moet langslopen terwijl het met de interne bekabeling geen ruk te maken heeft.
hier ook hetzelfde probleem, Utrecht (tolsteeg). Mij werd overigens gemeld dat er een storing was in de centrale en geen prognose voor hoe lang het nog kon duren
Heb sinds woensdagavond geen goed internet meer ik probeerde geduld te tonen maar die is nu na 3/4 dagen wel op. Mijn internetsnelheid schommelt sinds woensdagavond tussen de 20-40 kbyte/s en dit moet minimaal 1200-1400 kbyte/s zijn.
Badge +4
Hi iedereen,

Het klopt dat er een storing gaande is alleen heeft deze volgens de laatste data betrekking op een relatief kleine groep klanten. Uiteraard zijn we al hard bezig de storing aan te pakken, hier hebben we ook hulp nodig van andere organisaties. Aangezien het dus niet alleen van ons afhankelijk is is het moeilijk een duidelijke indicatie te geven.

Dit topic zal ik sluiten, mocht je nog met elkaar in gesprek willen kan dat hier.

Groetjes Maurice
Reputatie 2
Dag Maurice, ik heb reeds een eigen topic, als je meer informatie wilt hebben dan lever ik die graag aan
: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/trage-download-verbinding-waardeloze-communicatie-54565
@maurice reeds contact gehad met de helpdesk, en op meerder topics gereageerd die vermoedelijk hetzelfde probleem ervaren. https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/zeer-trage-verbinding-54489/index1.html#post329148

Wel wil ik opmerken dat ik de houding van Tele 2 echt ver onder de maat vind. Vriendelijk medewerkers die hun best doen, dat wel. Maar sinds wanneer hoef je een storing pas te melden als het landelijk ofwel een grote groep betreft. Het zou jullie een hoop schelen als er enkel al op de website zou staan dat een "relatief" kleine groep deze storing kan hebben. Het heeft echter 4 dagen geduurd voordat het hier erkend werd en bij het telefonisch contact bij mij niet of nou ja er werd wat om heen gedraaid gezien ik een directe vraag stelde.

Een storing kan de best overkomen, echter de wijze hoe er op word gereageerd zal ik zeker meenemen bij de afweging om wederom te verlengen of niet.
Opgelost en als het goed is met een verdubbeling als trouwe Tele 2 klant... Ben benieuwd, want verdubbeld is hij nog niet 😉
Opgelost en als het goed is met een verdubbeling als trouwe Tele 2 klant... Ben benieuwd, want verdubbeld is hij nog niet ;)

Ah mooi! Bij mij is de snelheid ook weer prima. Vandaag ook de kerstkaart gekregen, en inderdaad nog niet de verdubbeling. Maar die zal in de loop van de week wel geactiveerd worden. 🙂