beantwoord

Toegezegde korting niet gehad

• 1 april 2016
  • 25 reacties
  • 504 x bekeken

Ondanks dat de afspraak over korting is vastgelegd in voicelog weigert tele2 deze terug te luisteren en de toegezegde korting toe te kennen. Zo spijt dat ik toch tele2 heb genomen als glasvezel provider. Inmiddels 3 klachtprocedures en ruim een uur telefoontjes verder. nu verbreken zelfs de medewerkers van de helpdesk de verbinding. Niet omdat ik onbeleefd ben maar opkom voor mijn recht. Fail tele2 grote FAIL.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 april 2016, 10:54

Hoi Pieter,
Ik lees net je privébericht. Wat goed om te horen dat er eindelijk schot in de zaak zit. Ik heb dit ook doorgegeven aan mijn collega Maarten en hij heeft alle notities hierover ook in het systeem zien staan dus dat ziet er allemaal goed uit.
Houd het even in de gaten en als het toch misgaat (wat ik uiteraard niet hoop) trek dan even bij mij aan de bel.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt toch wel een bevestiging per email/post ontvangen? Daarin staat ook de prijs genoemd en uiteraard had je kunnen annuleren als je vond dat die niet juist was.
Je hebt toch wel een bevestiging per email/post ontvangen? Daarin staat ook de prijs genoemd en uiteraard had je kunnen annuleren als je vond dat die niet juist was.
Beste Eric, Juist op die bevestiging heb ik gereageerd. In dat telefoongesprek is de extra korting bevestigd en mij verzekerd dat de korting verrekend zou worden. Ook dit gesprek is gelogd door jullie wat gisteravond nog is bevestigd.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan kijk ik even met je mee. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Pieter,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie dat jij helemaal gelijk hebt. Mijn collega gaat dit voor jou verder doorzetten. Het kan zijn dat hij je hierover ook nog even wil bellen om het even netjes af te handelen. Op welk nummer en wanneer ben je deze week tijdens kantooruren het beste te bereiken?
Je kunt dat via een privebericht naar mij sturen. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Ik lees net je privébericht. Wat goed om te horen dat er eindelijk schot in de zaak zit. Ik heb dit ook doorgegeven aan mijn collega Maarten en hij heeft alle notities hierover ook in het systeem zien staan dus dat ziet er allemaal goed uit.
Houd het even in de gaten en als het toch misgaat (wat ik uiteraard niet hoop) trek dan even bij mij aan de bel.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Ik lees net je privébericht. Wat stom dat het toch niet goed is gegaan.
Ik heb contact opgenomen met mijn collega van de financiële afdeling en zodra ik een terugkoppeling heb gehad kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Ik zie dat je weer een privébericht hebt gestuurd. Ik heb nog geen reactie gehad van mijn collega. Zodra ik iets hoor kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi Pieter,
Ik lees net je privébericht.
Mijn collega's zijn bezig met jouw kwestie en ze gaan het bedrag in een keer naar je overmaken. Ik krijg nog een reactie van hun als het verwerkt is.
We keep in touch!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Ik heb net een bericht gekregen dat ze 10x12 euro = 120 euro vergoed hebben.
Dit kan max 4 weken duren voordat het op je rekening staat.
Dat is nog even fijn nieuws zo voor het weekend. :)
Laat je het mij weten als je het geld ontvangen hebt?
Groetjes Kiko
Dank je Kiko.

Ik hou je op de hoogte

Groeten
Pieter
Reputatie 5
Badge +4
Helemaal goed!
Groetjes Kiko
Dag Kiko,

Helaas missie niet gelukt. Tot op heden is er niets bijgeschreven van Tele2.
Wel gezien dat er een nota was met het retourbedrag erop die gedateerd is op de 25e juni. En een nota voor het normale maandbedrag waar al direct betaald achter gezet is. Incasseren gaat erg snel bij Tele2 maar uitbetalen....

Jammer jij hebt je best gedaan.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Ik heb het even besproken en ipv uitbetalen wordt de 120 euro verrekend met je facturen. Je factuur van juni is dus opgemaakt, maar deze zal niet van je rekening worden afgeschreven. Voor aankomende maand zal hetzelfde gelden.
Dan heb je daarna nog 10 euro over. In augustus zal je dus je factuur moeten betalen min 10 euro.
Sorry dat ik je verkeerd geïnformeerd heb. Heb dit ook even teruggekoppeld naar mijn collega dat hij dit dus verkeerd heeft doorgegeven aan mij en ik dus aan jou. Excuses. 😞
Groetjes Kiko
Big smile on my face today. Dank je Kiko voor de toffe kaart die je gestuurd hebt. Waardeer ik echt.
groet
Pieter
Reputatie 5
Badge +4
Wat fijn dat de kaart goed is aangekomen en dat je het kunt waarderen. Dit was het minste wat ik voor je kon doen, want ik voelde mij wel een beetje lullig.
Groetjes Kiko
Dag Kiko,
Ik reageer maar even vooruit. De betaling van deze maand is weer mis aan het gaan.
De 120 euro zou in twee maanden verrekend worden. Dat is vorige maand voor het eerst gebeurd. Naar verwachting zou dat deze maand weer gebeuren. INmiddels staat de nieuwe nota al weer 5 dagen zichtbaar voor mij en is er nog geen creditbedrag van het nota bedrag afgeboekt. Met vrij grote zekerheid kan ik voorspellen dat er dus deze maand gewoon 55 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden ondanks dat er nog een creditbedrag van 65 euro staat bij tele2.

Ik hoop dat je er tijdig iets mee/aan kunt doen. Ben bang dat ik echt ontplof als er idd een afschrijving gaat plaatsvinden.
Groeten
Pieter
Hoi Kiko,

Helaas de ontploffing heeft plaatsgevonden. Er is € 55 euro afgeschreven van mijn rekening. Inmiddels gestorneerd met de hoop binnenkort een deurwaarder te zien die dan mag uitleggen waarom er zoveel fouten gemaakt worden bij Tele2.
Ik weet dat jij hier persoonlijk niets aan kunt doen.
Werkelijk ik begrijp niet hoe zoveel fouten bij een bedrijf als Tele2 mogelijk zijn.
Ben nu aan de lijn met een collega van de klantenservice die ziet wat er is gebeurd en schaamt zich diep. Daarmee is het nog steeds niet opgelost.

Pieter
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Pieter,
Nee dit meen je niet! Dit vind ik echt enorm kwalijk.
Wat heeft de collega van de klantenservice precies gezegd en gedaan?
Ik ben vanmiddag weer op kantoor en kan dan het een en ander voor je uitzoeken. Dit is het eerste wat ik dan zal gaan oppakken.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +3
Dag Pieter,

Kiko heeft me gevraagd om je verder te helpen, omdat ze vanmiddag niet aanwezig is. Helaas is er het een en ander verkeerd gegaan in ons systeem. De credit is jou toegewezen en dat is voor ons zichtbaar alleen wordt dit in ons systeem technisch gezien niet goed met elkaar verrekend. Dit is vrij uitzonderlijk en jouw case wordt nu ook behandeld door onze financiële afdeling. Kiko kan dit verder voor jou oppakken en contact blijven houden met de andere afdeling. Begrijpelijk dat je de afboeking hebt gestorneerd. Ik ga Kiko vragen of ze die factuur in de gaten houdt zodat deze niet naar incasso gaat.

Excuus voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Trinh
Hoi Pieter,
Nee dit meen je niet! Dit vind ik echt enorm kwalijk.
Wat heeft de collega van de klantenservice precies gezegd en gedaan?
Ik ben vanmiddag weer op kantoor en kan dan het een en ander voor je uitzoeken. Dit is het eerste wat ik dan zal gaan oppakken.
Groetjes Kiko

Hallo Kiko,

Er is door jouw collega bevestigd dat de stornering de beste optie was. Waarschijnlijk ziet het systeem dan wel dat er nog een tegoed bedrag staat. Je snapt dat ik daar geen vertrouwen meer in heb. Zo spijtig om zo een client te verliezen. Heb helaas opgezegd per eindcontract datum. Kan dit niet langer meer opbrengen.

Groeten,

Pieter
Badge +4
Dat is inderdaad jammer Pieter! Kiko is op het moment ziek waardoor je de moderator carousel meemaakt. Is alles nu wel afgehandeld of is het beter dat ik deze case even volledig overneem zodat je weer 1 contactpersoon hebt?

Groetjes Maurice
Dat is inderdaad jammer Pieter! Kiko is op het moment ziek waardoor je de moderator carousel meemaakt. Is alles nu wel afgehandeld of is het beter dat ik deze case even volledig overneem zodat je weer 1 contactpersoon hebt?

Groetjes Maurice

Beste Manuel,
Volgens mij gaat het weer niet goed komen. Op het betalingsoverzicht is inmiddels een oranje bolletje verschenen bij de openstaande factuur van afgelopen maand. Lijkt me een indicatie voor de volgende fase een rood bolletje. Met als gevolg een aanmaning. Het systeem is dus nog steeds niet in orde en de korting is dus nog steeds niet verrekend. ergo niet opgelost.
Ben wel benieuwd wat jullie verwachting van jullie klanten eigenlijk is?

groeten
Pieter
Badge +4
Beste Manuel,

groeten
Pieter

Hoi Pieter,

Nou in ieder geval dat ze mijn naam goed overschrijven. :D
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door hier te klikken. Dan neem ik je topic wel over en ga op onderzoek uit! Het komt wel goed hoor!

Groetjes
Beste Manuel,

groeten
Pieter

Hoi Pieter,

Nou in ieder geval dat ze mijn naam goed overschrijven. :D
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door hier te klikken. Dan neem ik je topic wel over en ga op onderzoek uit! Het komt wel goed hoor!

Groetjes

Sorry hoor maar dit grapje wordt niet meer gewaardeerd. Vanaf de start van dit abo ben ik door Tele2 niet gezien of gehoord. Je hebt geen idee welk een moeite ik heb moeten doen om de afspraken die door Tele2 zelf gemaakt waren uitgevoerd te krijgen. Als je dan niet verder komt dan zo een simpel grapje......... tja. Tekenend voor de Tele2 mentaliteit?

Ik wacht wel, en met erg veel plezier, op de deurwaarder die vast een keer gaat komen voor de gestorneerde nota.
Badge +4
Als je niet geholpen wilt worden kan ik ook niets voor je doen, ik zal dit topic dan sluiten. Mocht je je bedenken raad ik je aan een nieuw topic te openen, je blijft namelijk zelf verantwoordelijk voor je betalingen, ongeacht MijnTele2 accuraat is of niet.
Een topic openen doe je door hier te klikken.