beantwoord

Tele2 verhuizing geen internet

• 30 mei 2016
  • 6 reacties
  • 340 x bekeken

Geachte Tele 2,

Ik ben uiterst teleurgesteld over de hulp en klantenservice van jullie.
Het is zo slecht.Ik heb dit nog nooit meegemaakt schandalig!!

Ik ben verhuisd van Sliedrecht naar Dordrecht !
Begin mei ,heb het doorgegeven .
Mevrouw aan de telefoon zei dat het 2 weken zou duren plus verhuiskosten .wat belachelijk veel is maargoed!
Op 23 mei is mij internet beloofd wachten wachten uiteindelijk geen internet weer bellen .
Mevrouw zegt dat het een vergissing is en pas 26 mei word.
Ik ben teleurgesteld ,heb geen internet kon geen spullen bestellen voor verhuizing .maargoed weer wachten.
26 mei aangebroken rarara geen internet weer verdomme.
Diezelfde dag nog gebeld,mevrouw sorry ect ect er is een vertraging van 24 uur.
Waarschijnlijk doet uw internet het in de avond of echt in de morgen beloofd.
Nu was ik al gefrustreerd aangezien ik nog steeds zonder televisie en internet zat.
Sochtends nog steeds geen internet ,was laaiend weer bellen!!!!!!!!
Een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die niet veel weet over aansluitingen ect!!!!! Ik neem aan als een klant vragen heeft over aansluitingen bij een bedrijf dat een medewerker die er werkt kan helpen,goed ze hielp me door de telefoon ....eh ja mevrouw hoeveel volt zit er op uw adapter .Ik zeg 12 volt oh dat is goed zegt mevrouw nou dan weet ik ook niet waarom internet het niet doet.
zonder verder te zoeken verbind ze me zo door met een monteur ...het is vrijdag dus de monteur kan alleen volgende week komen omdat het weekend is.
Stoom kwam me oren eruit maargoed niets aan te doen want zal toch tv en internet moeten hebben.
De dag van vandaag maandag 30 mei .
De monteur belt aan komt binnen ,loopt de woonkamer in ziet meteen het probleem de adapters kloppen niet.er zijn er 2 en ze zijn omgeruild dus u heeft uw kast opgeblazen!!!!! Pardon zeg ik.
En die mevrouw van Tele2 wist het allemaal zo goed met haar 12 volt .
Schandalig dat er iemand daar werkt die niet weet dat er 2 adapters zijn aangesloten zoiets vraag je dan .dat is het niet weet oke ,ik heb er geen verstand van.
Daarvoor is klantenservice er.
en dat ze dan weten dat mensen dat vaak hebben het door elkaar halen van de kabels !!!!!!
Dankzij die mevrouw was mijn kabel opgeblazen!
Nou monteur zegt klaar na een minuut, heb nu wel internet en geen tv .
Omdat die kast opgeblazen is.
het enige wat die vrouw had moeten zeggen de kabels goed allebei aansluiten dan Was deze ellende niet gebeurd!
Tenslotte zegt de monteur nou dit is dan 79,99 euro ... Nou toen zat me hart in mijn keel.
Dit heeft diezelfde mevrouw van Tele 2 mij niet verteld !!!!!
Als ik dit had geweten had ik nooit een monteur laten komen.
Heb die centen er nu niet voor.
Had mijn laatste 80 euro voor boodschappen aan de monteur betaald .
Die 1 seconde kwam kijken voor een fout van Tele 2 VERDOMME!!!!
Weer Tele 2 bellen.
Ze kunnen niks doen behalve dat ik berichten ga schrijven.
Plus mijn televisie van mijn abonnement is afgesloten wat ik niet had gevraagd.
Niemand weet waarom tenslotte zegt die meneer van Tele2 ik kan opnieuw aansluiten op uw abonnement maar kost extra geld !10 EURO zijn jullie besodemietert!!!!!!
Wat zijn dit voor praktijken!
35 voor abonnement plus 36 verhuiskosten plus monteur 80 euro en nog proberen jullie een tientje te roven van mij.
Ik ben zo kwaad.
Hoe moeilijk kan een verhuizing zijn .
En het aansluiten van mijn internet ,jullie zouden dit toch moeten kunnen .stelletje amateurs.
Ik betaal geen cent voor me abonnement en verhuiskosten.heb bijna een maand geen internet en tv gehad plus wil heel graag mijn 80 euro terug!
Ik zal overal reviews met deze tekst plaatsen als dit snel niet word opgelost!
Ik zal er zeker een zaak van maken !
Heel jammer dat dit zo gelopen is!
Slechte klantenservice met weinig ervaring .dom dom dom.

Wil heel graag dit opgelost hebben.

Plus kan mijn tekst niet bij vergoedingen kwijt mijn tekst is te lang
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 1 juni 2016, 10:52

Bedankt voor je gegevens. Ik heb even met je mee kunnen kijken!

Ik moet je helaas teleurstellen. Ik kan niet de monteurskosten voor je vergoeden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor de aansluiting. Dit kan je ook terugvinden in onze handleiding die we erbij hebben geleverd. Wanneer je er niet uitkomt sturen wij een installatiemonteur waar kosten bijkomen. Ik kan helaas niet controleren wat jij met onze collega hebt besproken.

Ik zie in ons systeem inderdaad dat de verhuizing niet goed is gegaan en dat jij nog geen televisie hebt. De verhuiskosten kan ik niet voor je vergoeden, maar ik wil je wel graag tegemoet komen in de abonnementskosten aangezien je televisie is afgesloten. Kan je me hier laten weten of ik jouw case kan doorzetten voor het aansluiten van je televisie? Hier moet ik van jou toestemming voor krijgen.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste anyabarbanel,

Ik heb je titel aangepast zodat andere forumleden het makkelijk kunnen vinden. Ook heb ik je topic verplaatst naar 'vast internet'.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent aangezien er een aantal dingen verkeerd zijn gegaan. Mijn excuus hiervoor! Wel wil ik je graag vragen om vriendelijk te blijven aangezien ik jou graag verder wil helpen! Ik ga kijken of ik een oplossing voor je kan vinden. Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even met je mee kunnen kijken!

Ik moet je helaas teleurstellen. Ik kan niet de monteurskosten voor je vergoeden. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor de aansluiting. Dit kan je ook terugvinden in onze handleiding die we erbij hebben geleverd. Wanneer je er niet uitkomt sturen wij een installatiemonteur waar kosten bijkomen. Ik kan helaas niet controleren wat jij met onze collega hebt besproken.

Ik zie in ons systeem inderdaad dat de verhuizing niet goed is gegaan en dat jij nog geen televisie hebt. De verhuiskosten kan ik niet voor je vergoeden, maar ik wil je wel graag tegemoet komen in de abonnementskosten aangezien je televisie is afgesloten. Kan je me hier laten weten of ik jouw case kan doorzetten voor het aansluiten van je televisie? Hier moet ik van jou toestemming voor krijgen.

Groet, Trinh
Sorry hoor.maar dit kan niet door de beugel!
Blijkt dat ik opgelicht bent.mijn kast is niet opgeblazen.omdat door jullie fout tv was afgesloten dacht de monteur dat die kapot was .ik heb niets voor niets betaald.en plus betaal per maand 35 euro .ik heb al een maand geen tv en internet heb ik nu pas.
Gisteren moest ik mijn abonnement opnieuw aansluiten zoveel moeite .ik zit met mijn haren in mijn hoofd.
Ik wil dan een tegemoetkomen van vorige maand terugstorten en deze maand gratis aangezien het nog steeds niet in orde is.en het is niet mijn fout.het enige wat jullie moest doen is het internet verhuizen rn de informatie goed doorgeven.ik heb hele slechte dagen hierdoor.ben zelfs depresief hierdoor.slaap ook heel slecht.zit nu bij de dokter hiervoor.mijn hart kan dit niet aan deze ellende.
En ik lees zoveel klachten hierover.ik had eerder bij reviuws moeten kijken .dan had ik me nooit hierbij aangesloten.
Terwijl ik eerst heeel blij met jullie was.maar na de verhuizing ging alles echt werkelijk mis.door de medewerkers aan de telefoon.want ik heb alles gedaan wat mij gevraagd is.
Ik hoop dat er een oplossing komt waar ik ook blij mee ben en redelijk is.anders ga ik gewoon weg hier.voel me hier echt niet prettig bij.ik ga nog vergoedingen ook deze berichten sturen .en klachten nog een keer voordat ik goed geholpen word.want hier kan ik niet van slapen.
Reputatie 5
Badge +3
De notities van de monteur geven aan dat je zelf de verkeerde adapter hebt aangesloten en hierdoor heb je geen verbinding gehad. De monteur heeft het daarna werkend opgeleverd, dus wat je zegt klopt niet. Ik wil je graag verwijzen naar de volgende pagina zodat je een vergoeding kan aanvragen voor de onterechte TV kosten, omdat je hier te laat bent opgeleverd.

Ik zie dat je gisteren onze klantenservice hebt gesproken en dat zij al jouw televisie opnieuw hebben aangemeld. Ik vind het erg vervelend dat je het zo ervaart, maar helaas kan ik verder niks voor je betekenen. Ik sluit daarom ook dit topic.
Groet, Trinh