beantwoord

Tele2 veiligheidspakket geen licentie meer

• 9 februari 2019
  • 3 reacties
  • 144 x bekeken

Onze computer is gecrasht en op de nieuwe wil ik het veiligheidspakket installeren, maar dat lukt niet meer, omdat alle licenties vergeven zijn. Heb er 1 op de laptop en 1 op de pc die nu gecrasht is. Begreep dat ik m kon overzetten, maar hoe doe ik dat met een gecrashte computer?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 februari 2019, 16:15

Hé Joosteninge,

Je zou normaal gesproken met het veiligheidspakket drie apparaten kunnen installeren en beveiligen. Normaal gesproken zul je een licentie vrij moeten geven door het veiligheidspakket te deïnstalleren maar ik begrijp dat dat niet meer gaat lukken met de computer die gecrasht is. Om een licentie vrij te geven zul je daarvoor contact op moeten nemen met de leverancier van de software, F-secure, via deze link

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Joosteninge,

Je zou normaal gesproken met het veiligheidspakket drie apparaten kunnen installeren en beveiligen. Normaal gesproken zul je een licentie vrij moeten geven door het veiligheidspakket te deïnstalleren maar ik begrijp dat dat niet meer gaat lukken met de computer die gecrasht is. Om een licentie vrij te geven zul je daarvoor contact op moeten nemen met de leverancier van de software, F-secure, via deze link

Hé Joosteninge,

Is gelukt, maar bij F-secure verwezen ze me terug naar tele2
Reputatie 5
Badge +2
Dat is vreemd, wij hebben geen mogelijkheid om licenties te verwijderen binnen een abonnement omdat wij deze niet in ons beheer hebben, dit kan alleen door F-Secure gedaan worden

Hebben ze een reden gegeven waarom ze je niet kunnen helpen met het probleem?

Groet, Kevin