beantwoord

Tele2 pakket aansluiten

• 28 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 189 x bekeken

Wie kan mij helpen heb van de week bericht gekregen dat ik het pakket kan aan sluiten. Ik lees handleiding en ga zoeken naar een van die 4 aansluitingen maar kan nergens vinden (heb echt goed gezocht naar mijn mening). Kan alleen nergens een van de aansluitingen vinden. Wie kan mij hier bij helpen
icon

Beste antwoord door eric 28 oktober 2018, 11:36

Wij komen als forum leden niet langs :)
Handigste is om goed de meterkast te bekijken en eventueel te verglijken met buren die ook internet via de telefoon lijn hebben. (Dus alles behalve ziggo). Misschien heeft de vorige bewoner bij jou wel het isra punt gesloopt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wij komen als forum leden niet langs :)
Handigste is om goed de meterkast te bekijken en eventueel te verglijken met buren die ook internet via de telefoon lijn hebben. (Dus alles behalve ziggo). Misschien heeft de vorige bewoner bij jou wel het isra punt gesloopt.
Reputatie 5
Badge +2
Heb je inmiddels al wat gevonden Jack? Het aansluitpunt kan soms op bijzondere locaties zitten maar meestal in de woonkamer/hal/meterkast/kelder/kruipruimte.

Als je het nog niet vonden hebt zet dan je klantnummer in je profiel en dan kan ik kijken of er meer informatie over te vinden is.

Groet, Kevin