beantwoord

Tele2 internet valt elke 5 - 10 minuten weg.

  • 9 August 2019
  • 8 reacties
  • 667 x bekeken

Goedendag Tele2,

Ik heb besloten om mijn abonnement te upgraden.
Maar nu heb ik steeds last van dat mijn internet elke 5 of 10 minuten voor 30 seconden wegvalt.
Dit is zeer irritant, ik had al gebeld met jullie en er kwam iemand om een nieuwe modem te plaatsen maar nog steeds vormen er zich problemen ook met de nieuwe modem. De medewerker zei dat het dan aan KPN ligt, wat moet ik nu?

Ik lees overal dat het maanden duurt voordat jullie problemen oplossen, zolang heb ik niet en anders wil ik graag gaan opzeggen. En ja, ik heb alle kanalen al aangepast met jullie handleidingen maar niets.

En het gebeurt de hele dag.

Iemand van jullie die me wilt helpen?
icon

Beste antwoord door Selahattin251 9 August 2019, 19:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Hoe maak je gebruik van internet, als je het hebt over kanalen dan neem ik aan via WiFi?
Heb je ook een PC of notebook die je bedraad kan aansluiten en zo ja, als je dat doet valt de verbinding dan nog steeds weg?
Ook is het handig als je vermeldt hoe de lanpjes op de modem reageren als internet wegvalt, gaan ze knipperen of rood branden?
De lampjes blijven nog altijd groen branden zodra het wegvalt maar knipperen overigens wel, en ja ik heb het over WiFi kanalen. De verbinding valt nog steeds weg als ik gebruikmaak van een LAN verbinding.
De Tele2 medewerker die langs kwam had gezegd dat we weer contact moesten opnemen als de nieuwe modem ook problemen zal vormen. Hij heeft gezegd dat het dan aan KPN zal kunnen liggen iets bij de wijkcentrale ofzo.
Dat zou zomaar kunnen, maar daar kom je pas achter als de KPN ingeschakeld wordt want zij beheren het netwerk.
Reputatie 4
Het zal niet eerder dan maandag zijn voordat er hier een Tele2 medewerker reageert, je zou ook morgen de klantenservice kunnen bellen, wellicht wordt er dan wat sneller actie ondernomen.
Reputatie 3
Badge +5
@Selahattin251

Heb je ons inmiddels al gebeld? Is er al een KPN monteur aangestuurd? Het kan inderdaad zijn dat de instabiliteit wordt veroorzaakt in de centrale of in de kabelverdelers buitenshuis. Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
We hebben niks meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het is opgelost. Ik heb besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton