beantwoord

Tele2 Internet Oplevering

• 27 februari 2016
  • 7 reacties
  • 286 x bekeken

Hallo,

Graag jullie verklaring hiervoor.
En niet weer van die halfbakken antwoorden zoals ik gisteren heb mogen vernemen.

Gisteren heb ik ZELF moeten bellen om te vragen waarom ik nog geen internet heb. Er is mij gezegd dat er geen reden gegeven kan worden, maar dat ik 2 maart a.s. internet zal hebben.

Tot dus ver heb ik dit alleen telefonisch mogen vernemen en heb ik geen enkele vorm van bevestiging mogen zien. Zoals het er nu naar uitziet mag ik er nog steeds van uit gaan dat ik 25 februari 2016 internet van jullie mag ontvangen.

Zoals jullie ook wel begrijpen is dat niet het geval.

Ik heb in 2 brieven staan dat ik de 25e internet heb, ik heb in mijn mail staan dat ik de 25e internet heb. En ook staat in mijn account dat ik de 25e internet zal hebben.

Door deze ongelooflijk hopeloze en kansloze aftersales worden de leuke marketing en sales 'slogans' keihard ontkracht.
Een brief openen met "Meer dan welkom bij Tele2!" en deze zelfde brief vervolgens afsluiten met "We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant wordt. En blijft" gaat nu in ieder geval al niet meer op.

26 februari heb ik gebeld met de helpdesk, daar is mij toegezegd dat ik een e-mail zal ontvangen met de nieuwe opleverdatum, vooralsnog heb ik geen mail ontvangen. En laten we eerlijk zijn, dat is wel het minste wat er gedaan kan worden! Zelfs ik kan een mail sturen, laat staan een bedrijf welke internet levert en te koop loopt met 'geweldige' klantenservice.

Ik ontvang dus graag alsnog zo spoedig mogelijk een mail met daarin de nieuwe opleverdatum, een reden van vertraging en een tegemoetkoming waardoor ik alsnog een tevreden klant zal worden.
icon

Beste antwoord door adsl klant 29 februari 2016, 19:20

Vooralsnog geen enkele reactie mogen vernemen. Ook niets aangepast aan de verwachte opleverdatum.

Die datum is slecht een indicatie en kan dus achteraf nog veranderen. Men verwacht dat die op 25-02-16 opgeleverd zou worden maar het is helaas geen garantie.
Men is afhankelijk van KPN. Als die zegt dat het op die datum nog niet gerealiseerd kan worden dan kan Tele2 niets anders dan zich daarnaar voegen al zouden ze jou ook het liefste op de verwachte datum geleverd hebben.
Snap ook niet waarom ze je nu geen bevestiging geven dat men verwacht( daar gaan we weer) dat je op 2 maar internet zal hebben.
Persoonlijk denk ik ook wel dat dit zal lukken hoor...aan Tele2 zal het niet liggen maar ze zijn gewoon_ zoals ik al zei_ afhankelijk van KPN.

Als ze je internet verkopen kunnen ze ook niets anders dan een indicatie geven waarop je internet geleverd wordt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Vooralsnog geen enkele reactie mogen vernemen. Ook niets aangepast aan de verwachte opleverdatum.
Dit forum is een klanten voor en door klantenforum.
De reactie die u verwacht kunnen wij als medeklant niet geven noch kunnen wij opleverdata wijzigen cq aanpassen.
Wend u daarom tot de klantenservice zij hebben toegang tot systemen en klantgegevens.
Wanneer dus de klantenservice belooft om U te mailen dan kunt u het beste bij hen navragen waarom ze dit niet deden.
Reputatie 4
Badge +1

Die datum is slecht een indicatie en kan dus achteraf nog veranderen. Men verwacht dat die op 25-02-16 opgeleverd zou worden maar het is helaas geen garantie.
Men is afhankelijk van KPN. Als die zegt dat het op die datum nog niet gerealiseerd kan worden dan kan Tele2 niets anders dan zich daarnaar voegen al zouden ze jou ook het liefste op de verwachte datum geleverd hebben.
Snap ook niet waarom ze je nu geen bevestiging geven dat men verwacht( daar gaan we weer) dat je op 2 maar internet zal hebben.
Persoonlijk denk ik ook wel dat dit zal lukken hoor...aan Tele2 zal het niet liggen maar ze zijn gewoon_ zoals ik al zei_ afhankelijk van KPN.

Als ze je internet verkopen kunnen ze ook niets anders dan een indicatie geven waarop je internet geleverd wordt.
Vandaag meer informatie mogen ontvangen. Ik weet overigens dat Tele2 hierin afhankelijk is van KPN. Uiteraard meerdere malen meegemaakt, maar deze aftersales is schandalig.

De reden waarom het langer duurt is omdat Tele2 foute jnformatie heeft doorgegeven aan KPN. En vandaag te horen gekregen dat ik internet zal hebben op 2 of 3 maart.

Dus mijn vertrouwen neemt tot nu toe alleen nog maar verder af.

En een antwoord op de vraag waarom ik niet ben gemaild nadat deze afspraak is gemaakt blijft nog steeds achterwege.
Waarom u niet bent gemaild weten wij hier niet. Wat ik wel weet is dat ik geen klant zou blijven wanneer ik zo weinig vertrouwen had . Ik zou zelf dus gewoon even contact opnemen met de klantenservice en uitleg vragen over zaken die me niet aanstaan.
U wilt geen halfbakken antwoorden op uw vragen zegt U en wij kunnen hier verder niets met uw vraag,
U dient dus te wachten op een moderator die bij uw gegevens kan, of uw vragen verder via de klantenservice te stellen

Groet Karin
Reputatie 5
Badge +3
Hoi W.r.smits,

Wat vervelend dat je nog geen diensten hebt. Bij het opleveren van diensten zijn wij afhankelijk van verschillende factoren waardoor het soms iets langer kan duren.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag van je!

Groetjes Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb niks meer van je vernomen, hopelijk werken je diensten!
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic.
Bij deze sluit ik het huidige.
Groet, Trinh