Tele2 Internet

• 8 februari 2016
  • 5 reacties
  • 273 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Het is weer eens zover weer geen internet in omgeving Nijmegen... Tele2 regel eens iets dit speelt al veels te lang luisteren naar klanten is belangrijk maar tot op heden is dit probleem bij meerdere mensen niet aangepast. Schande !

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Wat zegt de klantenservice als je belt? Waar ligt het volgens hun aan?
Wat zegt de klantenservice als je belt? Waar ligt het volgens hun aan?

Al een aantal keer gebeld, er is al een keer een monteur gekomen om de router door te meten. Waren fouten in de poort van de centrale en dit is verholpen. Splitter die er destijds ook aanwezig was is er tussen uitgehaald.. Storingen zijn meestal in de avond.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Roene,
Het is erg vervelend dat je problemen ondervindt met de stabiliteit en snelheid van het internet.
Gelukkig is er al wat gedaan zoals je zegt, met het aansturen van een monteur en het verwijderen van splitters.

Ik wil graag kijken de lijn checken en verder onderzoek doen naar de situatie.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Roene,
Ik heb helaas nog geen privébericht van je ontvangen. Als je me nog een privébericht stuurt, kan ik je helpen. Anders sluit ik het topic volgende keer.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Roene,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Daarom sluit ik het topic nu.
Als je dit nog leest, open dan een nieuw topic en dan gaan we weer naar je situatie kijken.
Vriendelijke groet,
Ben