beantwoord

Tele2 houd zich niet aan de regels

• 4 januari 2017
  • 41 reacties
  • 1795 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

41 reacties

Als zelfs de meest coulante Tele2 moderator er al geen heil in ziet.... er was een overstap aangeboden en al gestart naar vdsl. Klant heeft die aanvraag geanulleerd en daarna het contract opgezegt. E

Ik heb geanuleerd omdat de internet op eens niets meer deed ook met de nieuwe modem niet had ik al geschreven hoor eric goed lezen. als de nieuwe modem had gewerkt was ik nog steeds klant bij tele2. toen heb ik ook nog gebeld naar tele2 sukkels
Reputatie 7
Badge +4

Na het e.e.a. nagekeken te hebben, moet ik je bekennen dat er geen melding staat dat je kosteloos mag opzeggen. In juli heb je een overeenkomst met een jaar verlengd. Vervolgens heb je in december een upgrade naar VDSL aangevraagd. Nadat er een algemene storing was heb je deze aanvraag geannuleerd, dan ga je terug naar de situatie daarvoor. Deze situatie betrof nog een overeenkomst tot juli 2017.

Ik lees toch dat jij de overgang naar VDSL hebt geannuleerd na een algemene storing? Als dit anders is, dan klopt het verhaal van de moderator niet. Ben je dan wel gemigreerd en werkte dat niet en ben je toen weer naar ADSL gegaan..
Effin, Het feit dat je gewoon opzegt i.p.v. dat ze je aanbieden om op te stappen maakt wel het verschil hier in de discussie. Ik weet niet wat de de OPTA 🙂 hebt aangegeven, maar het verhaal van Tele2 is dus anders dan het jouwe.
Reputatie 5
Badge +3
Het gaat inderdaad nu een beetje verwarrend worden, dat ik m'n eerdere bericht nu ook moet 'bijspijkeren' je had eigenlijk Tele2 de kans kunnen geven om de upgrade naar Vdsl in een redelijke tijd op de rit te krijgen.
Nu heb je gelijk de upgrade vroegtijdig gecanceld en ben je terug naar het 'slakken' signaal gegaan,..
Beter was geweest om het Vdsl signaal een kans te geven, en als dat dan niks was geworden dan had je echt een punt, nu is het een beetje los zand,..en is het met je goedkeuring je abo teruggezet naar de oude situatie die dus niet ideaal was,..tja..
Het gaat inderdaad nu een beetje verwarrend worden, dat ik m'n eerdere bericht nu ook moet 'bijspijkeren' je had eigenlijk Tele2 de kans kunnen geven om de upgrade naar Vdsl in een redelijke tijd op de rit te krijgen.
Nu heb je gelijk de upgrade vroegtijdig gecanceld en ben je terug naar het 'slakken' signaal gegaan,..
Beter was geweest om het Vdsl signaal een kans te geven, en als dat dan niks was geworden dan had je echt een punt, nu is het een beetje los zand,..en is het met je goedkeuring je abo teruggezet naar de oude situatie die dus niet ideaal was,..tja..

ASl dat gezeik over dit slechte tele2 probleem oplossen is en blijft een puinhoop ik heb de v
dsl modem gehad maar werkte niet dit was mij het emmer doen overlopen. ik heb zat energie hierin gestoipt nu stop ik er echt mee jullie begrijpen mij van geen een kant. al die moderators en berichten die ik ontvang zijn alleen maar tele2 gasten die tele2 de hand boven het hoofd houden. bedankt tot nader bericht van kassa of opta of radar dat zal de laatste hoop zijn voor mij maar een ding is zeker ik zal nooit meer bij tele2 ooit iets bestellen van internet of bellen vaarwel ik reageer niet meer op u mails alleen nog afwachten wat opta radar of kassa te vertellen heeft.
Reputatie 7
Badge +4
We zijn benieuwd, wachtem af maar met zo'n warrig verhaal verwachten we niks.
ik ga door ik laat mij niet voor lul zetten door jullie rare prakltijken
Badge +4
Volgens de loggings zijn er geen problemen geweest Jeroen. TS ervoer "traag" internet, zo kan je ADSL over de WiFi ervaren. Er staan geen storingen o.i.d.
Vandaag de overzetting naar online 100 keer beter als tele2 ook al zal het dezelfde kpn zijn maar het eerste valt al op dat ze veel sneller en accuraad zijn ben blij dat ik weg ben bij tele2 nooit meer terug VAARWEL. nu nog even afwachten op vara kassa of radar
Reputatie 7
Badge +4
Precies zo'n 100 Mbit verbinding had Tele2 je als upgrade ook geadviseerd en dat had over dezelfde lijn gegaan, is KPN VDSL...
Maar nu zit je bij online.nl! Toevallig was ONLINE.nl WEL bij radar deze week.. Dat was één treurnis.. Nog erger dan je al hebt ervaren. Je kunt de uitzending terugkijken op http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/09-01-2017/nieuwe-klachtenstroom-onlinenl/

Gelukkig hebben ze alvast een klachtenformulier voor Radar gemaakt zodat je daar verder kan met melden.

https://www.online.nl/radar/formulier/
Badge +2
Nou veel geluk zou ik dan maar zeggen. Je zal het nodig hebben.

Hier staat een lezenswaardige topic voor jou met 186 reacties.
https://tweakers.net/nieuws/118055/consumentenbond-krijgt-opnieuw-veel-klachten-over-provider-online-punt-nl.html

Of zoals we hier zeggen. Het gras van de buurman lijkt altijd groener.
Nou veel geluk zou ik dan maar zeggen. Je zal het nodig hebben.

Hier staat een lezenswaardige topic voor jou met 186 reacties.
https://tweakers.net/nieuws/118055/consumentenbond-krijgt-opnieuw-veel-klachten-over-provider-online-punt-nl.html

Of zoals we hier zeggen. Het gras van de buurman lijkt altijd groener.

Dit is natuurlijk slap gelul het gras van de buurman lijkt altijd groener jullie leveren moddems die al meer dan 10 jaar oud zijn daar heb ik meerdere malen over gebeld en gemaild jullie luisteren niet echt goed naar de klant als jullie nou goeie modems leveren die het wel doen had ik nooit weggegaan dit is mijn antwoord daar moet u het mee doen
Reputatie 7
Badge +4
Je zult hopenlijk wel snel een goed advies nodig hebben. Niet betaalde facturen gaan na verloop van tijd naar een imcasso bureau. Een aangetekende brief met ingebreke stelling en een laatste termijn om e.e.a. in orde te maken is dan wel handig. De moderator gaf aan dat een gratis opzegging niet in hun systemen staat.
Maar ook al moet je die afkoopsom gewoon betalen, je hebt nu wel snel internet en dat is ook wat waard!
Ik krijg nu een rekening van 191,00 die ik moet betalen en er zou 177,00 euro moeten betaald worden de laatste nota wat een stelletje oplichters die tele2 nu stap ik met het bewijs naar vara kassa u hoort er nog van tele2 waardeloos bedrijf.
@jeroendemuziekant, eh....een Tele2 die zich coulant op gaat stellen?? Keep on dreaming, de ramkoers wordt verkozen boven rechtvaardige menselijke klantenservice.
Ook hier veel problemen gehad met Tele2 (zie topic schandalige Tele2 praktijken) naast inschakelen van de rechtsbijstand is het inderdaad een goed idee om deze verhalen ook bij Radar/Kassa ed neer te leggen. Het wordt tijd dat dergelijke praktijken eens aan het licht komen.
Frappant....mijn reactie is verwijderd door Tele2??
@jeroendemuziekant, eh....een Tele2 die zich coulant op gaat stellen?? Keep on dreaming, de ramkoers wordt verkozen boven rechtvaardige menselijke klantenservice.
Ook hier veel problemen gehad met Tele2 (zie topic schandalige Tele2 praktijken) naast inschakelen van de rechtsbijstand is het inderdaad een goed idee om deze verhalen ook bij Radar/Kassa ed neer te leggen. Het wordt tijd dat dergelijke praktijken eens aan het licht komen.

De waarheid is soms hard tele2 luistert toch niet alleen maar naar hun zelf en inderdaad kassa word hierop de hoogte gebracht komt goed