tele2 emailadres verstuurt spam

• 29 september 2015
  • 7 reacties
  • 336 x bekeken

Ik ben al enige jaren geen klant meer van tele2.
Sinds vorige maand wordt mijn oude tele2 email adres (die dus blijkbaar nog bestaat) gebruikt om spam aan allerlei mensen te sturen.
Een enigszins onaangename situatie.

Kan ik mijn oude tele2 email adres volledig laten verwijderen of blokkeren?

Bedankt voor de reacties,
Martijn

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gewoon niet meer ophalen. Mailbox raakt vanzelf vol. (of stuur even een mailbom naar dat adres).
Reputatie 6
Badge +5
Mmm...Blijkbaar helpt dat 'niet meer ophalen' niet echt hè,
sinds hij 'al enige jaren' geen klant meer is bij Tele2. :8 :D
En zelf ook verbaasd is dat die nog wel bestaat.

Tele2 zou eventueel de toegang tot dit account kunnen blokkeren.
Maar misschien dat je dit beter aan de klantenservice kunt vragen,
hier op het forum gaat het vaak langer duren.
020 754 44444 (of 1200 vanaf mobiel van Tele2)
Reputatie 3
Volgens mij lezen jullie verkeerd, zijn adres wordt bij anderen gezien als afzender en dan zit er spam in. Andersom dus..... dan heeft volraken en mailbommen niet echt zin.....
Reputatie 2
Badge
Als je nog toegang tot mijn tele2 en je webmail hebt, kun je allereerst een nieuw wachtwoord instellen. Blijkbaar is dit gekaapt, toch?. Dan kan je ook je computer nakijken op virussen!
Mijn tele-2 account lijkt inderdaad gekaapt.
Ik maak helemaal geen gebruik meer van dit account en mijn computer is dus zowiezo niet gelinked meer aan dit account.

Ik heb ook geen toegang meer tot de webmail van Tele-2 of tot 'MijnTele2'.

Een goeie virusscanner is zowiezo geen overbodige luxe 😉
Reputatie 6
Badge +5
Als je nog toegang tot mijn tele2 en je webmail hebt, kun je allereerst een nieuw wachtwoord instellen. Blijkbaar is dit gekaapt, toch?. Dan kan je ook je computer nakijken op virussen!
Mooi 'antwoord', (door Tele2 geselecteerd zeker? :8) maar dat had ie 'al enige jaren' niet meer.
Is dus gekaapt en blijkbaar door de kaper een ander wachtwoord
gegeven, als de topic starter er zelf ook niet meer opkomt.

Tele2 zou eventueel dit account kunnen blokkeren.
En als er veel van gespamd word dan zou dit automatisch al moeten gebeuren.
Badge +4
Hoi Martijn,

Ik heb het vermoeden dat hier inderdaad niet goed is gelezen. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit! Ik snap natuurlijk dat de gegevens verouderd zijn maar als je de gegevens zou kunnen aanleveren waaronder het te vinden is kan ik kijken in hoeverre ik dit direct voor je kan regelen!

Groetjes Maurice