beantwoord

Tele2 beloftes

  • 27 May 2019
  • 4 reacties
  • 1526 x bekeken

Ben reuze benieuwd wanneer de beloftes van start gaan?
Vooral belofte nummer vier is buitengewoon veelbelovend.https://www.tele2.nl/beloftes/
Is er iemand hier op het forum of iemand van Tele2 die meer weet?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 28 May 2019, 10:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Twee van die beloftes zijn al van toepassing voor tele2 klanten.
Dat is unlimited data voor 25€ en contract vrijheid (voor mobiele klanten tenminste)

T-mobile zegt 5G in eind 2019 te starten met 5G (dat zou dan na uitschakelen van de 4G netweek van tele2) daarnaast zijn ze begonnen met het uitrol van glasvezel in een wijk in Den Haag, het is dan de vraag wanneer meer wijken en steden opvolgen en met eigen glasvezelnetwerk en 5G komt de 5de belofte van zelf, zij bieden al 4G voor thuis maar met een liemiet op 25Mbps, ik denk dat zodra zij de capaciteit van tele2 kunnen gaan gebruiken met 5G, dat ze moebiele internet verbinding voor thuis kunnen geven met 100Mbps.
Reputatie 7
Badge +12
5g kan pas na de frequentie veiling in 2020. Maar die belofte zullen ze ook wel inlossen. Hoewel de Huawei discussie er niet voor zal zorgen dat dit begin 2020 al zal draaien. Eerder eind 2020, alle sites moeten worden aangepast.
Reputatie 5
Hé Peter Zelluf,

Ik snap dat je geïnteresseerd bent in de beloftes van #4, een maandelijkse opzegbaar vast internet abonnement is natuurlijk erg aantrekkelijk. Pas na de fusie zullen deze beloftes van kracht worden, het is nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen dus ik heb helaas nog niet meer informatie. Ik ga er vanuit dat zodra de beloftes uitrollen dat je hier lang en breed via verschillende media van op de hoogte gebracht zult worden.

Groet, Kevin
Ok Rena, Eric, en Kevin van Tele2 dank voor jullie reactie.