beantwoord

Te vroeg afgesloten

  • 7 August 2019
  • 8 reacties
  • 415 x bekeken

Beste Tele2,

Ik ga voor dit probleem geen uren in beslag laten nemen d.m.v. telefoontje, dus vandaar dit topic om mijn verhaal in 1 keer duidelijk te verwoorden en van jullie een eenduidig antwoord te verwachten.
Ik heb mijn abonnement opgezegd, wat ingaat op 15 augustus 2019.
Sinds gisteren kan ik niet meer internetten, dus ik ben te vroeg afgesloten.
Hiermee kom ik tot de conclusie dat ik 9 dagen te vroeg ben afgesloten en dit dan ook wens te zien op de eindafrekening.
Ik heb zojuist gebeld, en de verbinding werd verbroken nadat ik mijn verhaal had gedaan bij een medewerker.
Dit duurt mij te lang.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 9 August 2019, 09:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hallo onnoman,

Het kan soms voorkomen dat de lijn te vroeg wordt afgesloten, maar ik vind 9 dagen wel heel erg vroeg. Uiteraard hoef je voor deze dagen niet te betalen, maar ik zou wel graag even willen kijken hoe het nu in ons systeem staat.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het signaal nog niet van de lijn is en dat je modem ook online is. Kan het zijn dat je misschien een kleine storing hebt gehad? De opzegging staat ingepland op de 15e in ieder geval.

Groeten Anton
Beste Anton,

Ik heb de afgelopen 3 dagen dus geen internet gehad. En plots vandaag doet hij het weer wel.
Ik ga er dan ook vanuit dat jullie mijn opzegging ofwel uitstellen naar de 18e, ofwel jullie bedenken een andere oplossing.

Vriendelijke groet,

Onno Mevissen
Reputatie 3
Badge +5
Dat is dan wel vreemd. Het lijkt er dan wel op dat er een storing was. Stap je over naar een andere telecom provider? Het kan ook zijn dat ze al met de lijn bezig waren. Ik kan het niet voor je uitstellen naar de 18e, omdat die opzegging al in het systeem staat en te ver in het proces zit. Ik kan de drie dagen dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken uiteraard voor je vergoeden.

Groeten Anton
Dat is zeker curieus te noemen. Dat ik 1 week voorafgaande aan mijn afsluiting, een 3-daagse storing heb maakt mij bijna wantrouwend.
Ik stap niet over naar een nieuwe provider. Ik heb namelijk een Onbeperkte internetbundel op mijn mobiel. Ik heb besloten om mijn internet thuis op deze wijze te voorzien.
Dan vind ik een vergoeding inderdaad op zijn plaats.
Bedankt voor de moeite
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp het wantrouwen inderdaad en kan vanuit hier ook op dit moment niet meer zien waarom er een storing is geweest of waarom de verbinding het niet heeft gedaan. Ik heb de vergoeding voor je ingevoerd. De factuur van augustus is al op de 1e aangemaakt. Deze vergoeding zal volgende maand op je eindfactuur komen te staan en dan wordt het aan je uitbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.