Dit weekend heb ik echter een e-mail ontvangen waar in staat dat de definitieve installatiedatum 3 februari is geworden. Hier ben ik niet blij mee.
Als de installatiedatum omstreeks 26 januari is, kan ik me voorstellen dat het een (of hooguit twee!) dagen eerder of later kan worden. 3 februari is echter 8!!! dagen later. Dit is niet volgens de afspraak. Ik heb de keuze voor een provider juist laten bepalen door de levertijd/installatietijd. Als jullie een eerlijke indicatie voor de installatiedatum hadden gegeven bij het afsluiten, had ik een andere keuze gemaakt.
Graag zou ik zien dat de installatiedatum weer terug verplaatst wordt naar 26 februari. Als dit niet meer kan, zie ik me genoodzaakt het contract met jullie te annuleren en alsnog voor een andere provider te kiezen.
Beste antwoord door eric
Er wordt eerst een indicatie datum gegeven. Tele2 stemt de uit te voeren werkzaamheden af met KPN, die de koperlijnen beheert. Dan volgt er een definitieve datum en die wordt aan de klant bevestigd. Dit is bij elke provider hetzelfde hoor. Er is een bepaalde "menscapaciteit" om koperlijnen aan ADSL apparatuur van providers te koppelen. Als je nu de afspraak annuleert gaat de hele riedel weer van vooraf aan beginnen (incl de wettelijke bedenktijd van 2 weken na de bestelling).
Een kabel fabrikant is niet afhankelijk van KPN, misschien dat die je sneller kunnen helpen.(en direct na de wettelijke bedenktijd van 2 weken aansluiten)
Bekijk origineel bericht
Een kabel fabrikant is niet afhankelijk van KPN, misschien dat die je sneller kunnen helpen.(en direct na de wettelijke bedenktijd van 2 weken aansluiten)