Strikt NAT

• 28 september 2016
  • 2 reacties
  • 83 x bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een aantal maanden een Technicolor TG789bvn modem gekregen van Tele2 en sindsdien heb ik een strict NAT type verdbinding wanneer ik wil gamen. Hiervoor had ik een andere modem waarbij alleen port forwarden voldoende was. Ik heb alles geprobeerd van port forwarden tot hard en soft reset tot aan windows firewall.

Ik heb contact gehad met iemand van tele2, telefonisch, en die vertelde mij dat ze er geen verstand van hebben.
Ook heb ik contact gehad met de makers van het spel waar de meeste problemen voorkomen en die hebben mij verteld dat als ik alle troubleshoot-stappen had gevolgd de enige optie dat er nog over is contact opnemen is met me provider want die zou een port kunnen blokkeren voor mijn internetveiligheid.

Ik zou graag verholpen willen worden van dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Tele2Gebruiker34

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Dit is een issue die wij niet ondersteunen, maar ik laat het topic graag voor je staan.
Wellicht hebben andere forumgebruikers tips voor je.

Heb je ook al rond gekeken op het forum? Er is hier namelijk al wel veel over geschreven.

Vriendelijke groet,
Trinh
Beste Trinh,

Ten eerste; het is niet issue maar probleem, geen topic maar onderwerp.

Graag volgende keer iemand die duidelijk Nederlands spreekt.

U wilt dus beweren dat Tele2 mij diensten verleent waar ik maar half gebruik van kan maken? Is het dan ook mogelijk dat ik de helft betaal van mijn abbonement?

Bedankt voor de overtuiging om over te stappen naar een andere provider.

U ontvangt de modem binnenkort.

Met vriendelijke groet,
Tele2Gebruiker34