Storing mijntele2 & TV storingen

• 26 februari 2020
  • 72 reacties
  • 1403 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 187 reacties

Het inloggen op Mijn Tele2 mag niet, ookal gebruik ik de juiste inloggegevens. Beide zijn goed, dus gebruikersnaam en wachtwoord. Ik moet dus een nieuw wachtwoord opvragen omdat mijn wachtwoord... klopt. Juist nú is er onderhoud aan de site. Die onjuiste melding is al vaker voorgekomen bij mij en bij anderen onder andere op het forum. Wat gaat er op zo'n moment fout bij Tele2? Blijft dat zo? 🤷‍♀️ En dan heb ik het niet over het 'onderhoud'.

Voordat iemand het vraagt: ik ben hier ingelogd met FB

72 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé Yaelle, 

Er waren gisteren wat problemen met de website waardoor je mogelijk niet kon inloggen maar dit is inmiddels opgelost. Kun jij ook weer inloggen?

Reputatie 3

Het was ruim voor de zoveelste 'storing' bij Tele2. Sorry, ik heb niet eerder kunnen reageren. Gelukkig geen dreigbrieven over kastjes meer gehad. Maandagavond zou er iemand moeten komen, ben benieuwd

Reputatie 6
Badge +1

Succes ermee. Jij hebt wel altijd pech. Ik heb vrijwel nooit last van storing, al bijna twintig jaar. Twee keer gehad laatste jaar dat de telefoon niet werkte. Na herstarten van de modem weer alles OK. TV opnames doe ik hoogstens 2 keer per jaar. 

Reputatie 3

Tja.. Ik neem niet echt vaak op omdat ik weet dat ik in no time aan de limiet zit en dan van die conflictberichten krijg.  Morgenavond iemand van Guidion hier, ik ben benieuwd. Ik heb ze 3 keer een lijst met mankementen gemaild, op de eerste kreeg ik als antwoord: 'wat bedoelt u?'. Nog een keer gemaild met als vraag, graag bevestiging van ontvangst. Geen antwoord. Nog een keer hetzelfde gemaild, wéér geen reactie. Ze hadden nl een mailtje gestuurd dat een installatie zou plaatsvinden, maar het is een storing. Ik zie het morgen wel. Internet hier is vreselijk traag

Reputatie 6
Badge +1

Hier is internet juist supersnel. Over wifi haal ik 69Mbsec / 36 Mbsec. De verbinding gaat wel via Duitsland, Düsseldorf. 2 km van de Duitse grens! Misschien daarom. 

Reputatie 5
Badge +2

Hé Yaelle, 

Ik zie dat expert van Guidion de kabels van het modem naar de TV/decoder vervangen heeft omdat deze beschadigd leken. Kun je bevestigen of de storingen nu opgelost zijn?

Reputatie 3

Dank voor het 'organiseren' vd topics 😊

Hoe ging het verder...? Ivm omstandigheden kon ik niet eerder op het forum zijn. Jammer dat je hier maar 1 foto tegelijk kunt plaatsen, althans, nú niet. Dit zien we een aantal keren per week. Dan bevestig je een opname, althans dat hoort te kunnen: ⬇️ de boel valt uit en start opnieuw op, waar al een keer nasr 'gekeken' is... 

Dat is 1

Reputatie 3

Nr 2. Dit komt zo'n 1 à 2x per week voor. 

Reputatie 3

Dit komt iedere dag voor. Soms 2 keer

Reputatie 3

Minstens 2x per week. Dit krijg je als je op 'pauze' hebt gedrukt en later weer verder wilt kijken. ook niet. En nog steeds het gedoe van conflict, wanneer je iets teveel wilt. Je bent al aan het opnemen en dan kun je dus geen tv kijken, dát. heel bekend. Uiteraard kies ik dan iets wat ik niet wil zien, maar dat mag nog steeds niet. Ik moet soms zelf eerst de tv uitdoen om verder te kunnen kijken. Ik ben één en ander gaan navragen bij een jurist en zij vertelde me dat Tele2 het contract niet naleeft en niet aan de beloofde producten voldoet, terwijl ik daar wél voor betaal.  Ben ik het helemaal mee eens. Ik kan 100 keer iemand laten komen, maar wegens het Corona-virus kan dat nu iig al niet. Uiteraard is tv kijken nu van ondergeschikt belang, maar juist nu ik veel thuis moet zitten (gezondheidsrisicogroep) is dit nu wel extra balen. 

Reputatie 7
Badge +4

Heel vervelend. Maar jij zou toch een boek gaan schrijven over je ervaringen? Heb je nu genoeg tijd. Wanneer loopt je contract af?

Reputatie 5
Badge +2

Bedankt voor de update Yaelle, jammer om te zien dat na alle inspanning van zowel jouw kant als onze kant het gewenste resultaat nog niet behaald is. Heb je onlangs nog telefonisch contact gehad met de technische dienst over hoe nu verder? 

Reputatie 3

Nee.. Ik neem even pauze wat dat betreft, heb er schoon genoeg van. Bovendien kan ik nu géén monteur over de vloer hebben, te riskant. Tele2 weet het ook niet goed te maken. Ze hebben geen flauw benul wat het woord empathie inhoudt 

Reputatie 3

Nee.. Ik neem even pauze wat dat betreft, heb er schoon genoeg van. Bovendien kan ik nu géén monteur over de vloer hebben, te riskant. Tele2 weet het ook niet goed te maken. Ze hebben geen flauw benul wat het woord empathie inhoudt 

na bijna 1 jaar tele2 is mij een ding duidelijk problemen maken kunnen ze zeer vakkundig bij tele2 maar oplossen doen ze niks kijk maar op hun eigen forum hier bijna alle klachten bestaan al vele jaren en zijn nog steeds niet definitief opgelost ze willen alleen ons geld meer niet

Reputatie 3

Het valt mij idd ook op dat op het forum erg véél storingen/defecten gemeld worden en er dan nog wel eens chatbot-antwoorden worden gegeven, zo lijkt het iig. Gelukkig mogen die meldingen níét verwijderd worden van het forum. Nu met de Corona-crisis is het qua

gezondheid voor mij geen optie om een monteur binnen te laten ook al wast ie 100x z'n handen. Ik krijg wél altijd de factuur op tijd en in veelvoud: 2 op mijn emailadres en 2 per sms. Dát wel, dán weten ze je te vinden. Schandalig, wat een houding. 

Reputatie 3

Het valt mij idd ook op dat op het forum erg véél storingen/defecten gemeld worden en er dan nog wel eens chatbot-antwoorden worden gegeven, zo lijkt het iig. Gelukkig mogen die meldingen níét verwijderd worden van het forum. Nu met de Corona-crisis is het qua

gezondheid voor mij geen optie om een monteur binnen te laten ook al wast ie 100x z'n handen. Ik krijg wél altijd de factuur op tijd en in veelvoud: 2 op mijn emailadres en 2 per sms. Dát wel, dán weten ze je te vinden. Schandalig, wat een houding. 

daarom heb ik het abonnement bij tele2 ook gestopt met een vernietiging van de overeenkomst op grond van oplichting/misleiding omdat ze aansluitingen verkopen waar al jaren problemen mee zijn die niet worden aangepakt en omdat ze mij een pakket verkochten waar zelfs hun eigen klantenservicemedewerkers zeggen dat ze bij de verkoop hadden moeten weten dat het nooit goed zou gaan werken geld is alles wat telt bij tele2 als klant kan je doodvallen maar vooral niet vergeten te betalen

Reputatie 3

Mijn huidig tv beeld

Reputatie 3

Dit moet ook een film voorstellen. Net of ik een duur schilderij aan de muur heb hangen of het Rijksmuseum online volg. Behalve dat het een leuk plaatje is vind ik het fenomeen zelf, door Tele2 geïnstalleerd BELACHELIJK!!! 

Reputatie 3

Deze man voelt zich ondergewaardeerd met zo'n balkje voor z'n ogen. Snap ik, hij geeft geen enkel signaal af. Oh had ik die al geplaatst? Jammer dan. Ik heb sinds het begin van dit gedoemd te mislukken abonnement zo'n 35 topics geplaatst en niet zum plaudern. Dan gebeuren dingen wel eens 2 keer, tóch.. 

Dan gaat er toch ook. een lichtje branden of een kwartje vallen. Nope. 

Reputatie 3

Deze man voelt zich ondergewaardeerd met zo'n balkje voor z'n ogen. Snap ik, hij geeft geen enkel signaal af. Oh had ik die al geplaatst? Jammer dan. Ik heb sinds het begin van dit gedoemd te mislukken abonnement zo'n 35 topics geplaatst en niet zum plaudern. Dan gebeuren dingen wel eens 2 keer, tóch.. 

Dan gaat er toch ook. een lichtje branden of een kwartje vallen. Nope. 

ik heb al je berichten hier gezien gewoon schandalig hoe ze er mee omgaan en nog niks hebben opgelost ik zou een advocaat of rechtsbijstand verzekering raadplegen maar volgens mij heb je genoeg reden om kosteloos op te zeggen

Als tegenwicht op de klachten op het forum:

Ik heb al minstens vier jaar geen storing gehad.

Wat kunnen we daaraan doem? :wink:

Reputatie 3

Als tegenwicht op de klachten op het forum:

Ik heb al minstens vier jaar geen storing gehad.

Wat kunnen we daaraan doem? :wink:

1 iemand die 4 jaar geen storing had verder staat het forum vol klachten die nooit opgelost worden maakt niet uit of je bij t.v. internet bellen of mobiel kijkt voornamelijk klachten over deze oplichtersbende

Reputatie 3

Mijn idee! Ik vind het echt erg dat 'mensen' hier geld voor vragen. Er is tenslotte sprake van het NIET NAKOMEN VAN BELOOFDE PRODUCTEN. Bij de supermarkt betaal ik ook geen boodschappen die ik niet meeneem. Tis zó simpel.. 

Reputatie 3

Mijn idee! Ik vind het echt erg dat 'mensen' hier geld voor vragen. Er is tenslotte sprake van het NIET NAKOMEN VAN BELOOFDE PRODUCTEN. Bij de supermarkt betaal ik ook geen boodschappen die ik niet meeneem. Tis zó simpel.. 

je pakket is gewoon te slecht en voldoet niet aan de redelijkerwijs te stellen eisen wat neerkomt op wanprestatie en een geldige reden is om kosteloos over te stappen

Reputatie 3

Ik wil graag een vd vele filmpjes die ik van mijn tv heb gemaakt terwijl er een programma uitgezonden wordt, als voorbeeld hier plaatsen. Bijv van het eeuwig stotterende beeld, vastlopen beeld, geluiduitval, niet naar een andere zender willen, etc etc etc etc. Een foto zegt blijkbaar niet genoeg of is ineens géén bewijs. Dit hierboven is géén gewone video uiteraard, maar het is wél te plaatsen. Waarom videos die ik zelf maak niet, en bijv gifjes wel? Als je probeert eentje te plaatsen, verschijnen de videos die je hebt gemaakt niet eens... Jammer, je kon dan nl nóg béter bewijzen dat je niet klaagt over niets 😉 ook de eventuele monteur heeft veel aan de plaatjes, zoals op het forum vandaag, dus ws nóg méér aan de hier geplaatste videos. Clever 🙃 of het is ook een Tele2 blunder 🤔

Reageer