storing / klacht

• 26 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 256 x bekeken

Ik heb 2 dagen geleden een storing gemeld, die zou binnen 24 uur worden opgelost. De storing zat in een wijkknooppunt of zo.
In het lijstje met storingen en meldingen komt "mijn" storing niet voor. Er staan staan helemaal geen actuele storingen, alleen drie hele oude meldingen over een fusie, optimaliseren van het netwerk en iets over Wangirifraude.
De "virtuele assistent" biedt geen enkele hulp.
Om contact op te nemen met Tele2 moet men Facebook of Twitter hebben, een duur telefoongesprek voeren of anders deze klacht op dit openbare forum zetten. Dat doe ik bij deze, maar ik had dit liever één op één besproken met iemand van Tele2.
Nu heb ik nog steeds geen internet, maar ik heb geen enkele terugkoppeling van Tele2 gehad en kan nergens met mijn klacht naartoe.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je je klantnummer even wilt toevoegen aan je profiel kan ik even met je meekijken wat er precies gebeurt is en je verder helpen.

p.s. Het lijstje met storingen en meldingen zijn met name voor algemene storingen en meldingen. Waarschijnlijk is jou probleem een individueel issue, vandaar dat de storing niet in het lijstje terug te vinden is.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Kunnen we dit gesprek apart voeren?
Reputatie 5
Badge +3
Dit is een openbaar forum, als wat hier besproken wordt is en blijft openbaar als je een privé gesprek wilt voeren dan zit je hier helaas verkeerd.
Je kunt via Facebook of de chat privésessies starten, maar voor een technisch probleem is het beste om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Dat is precies mijn klacht, dat Tele2 niet te bereiken is zonder dat je moet betalen (telefoonkosten).

Maar goed, ik heb mijn klantnummer ingevuld, kun je me nu zeggen wat de status is van de storing die ik woensdag 24 oktober (ook telefonisch) heb gemeld?
Hallo?
Reputatie 7
Badge +4
Wat de Tele2 moderator al zei, dit is een forum waar je vooral met medeklanten praat Het is geen chatbox met de klantenservice. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.
En weet iemand van de medeklanten misschien hoe je een klacht kan communiceren? Ook alleen telefonisch?
Reputatie 5
Badge +3
Als het goed is heb je op dit moment weer een verbinding en kun je gebruik maken van je verbinding, er bleek dat jou poort in de wijkcentrale was vast gelopen.
Omtrent het indienen van een klacht, dat ligt er aan hoe je het wilt doen en/of je het openbaar wilt hebben of niet. Klachten kunnen ingediend worden via het forum, Facebook public of private, Twitter, telefonische klantenservice

Dus als je wilt kunnen wij dat hier ook gewoon bespreken!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Eigenlijk heb ik mijn klacht al in mijn eerste bericht beschreven. Hopelijk kan je er iets mee.
Voor nu: bedankt voor je antwoorden en een fijne dag verder.