beantwoord

Geen internet Apeldoorn en Deventer

  • 14 February 2021
  • 3 reacties
  • 200 x bekeken

Ik heb sinds gisteren geen internet meer. De klantenservice vertelde me gisteren dat ze een storing hebben gezien en zullen worden verholfen. 
Maar het werkt nog steeds niet
icon

Beste antwoord door krollier 16 February 2021, 20:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Zit je in de buurt van deze storing? Reset dan je modem eens. 

Als de klantenservice jou heeft aangegeven dat het een storing buitenshuis is, dan moet eerst KPN naar de wijkcentrale en die doen dat mogelijk niet op zondag.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @krollier,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer online bent.

Pipo heeft je al een eind weg geholpen, thanks! Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik heb hier een aantal tips die je makkelijk zelf kan uitvoeren.. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Hier op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725

Als het niet helpt dan hoor ik graag van je welke stappen je hebt uitgevoerd. Zo kan ik mijn onderzoek goed en volledig uitvoeren. De Community staat voor je klaar!

Bedankt, de verbinding was er sinds zondagavond