Storing Internet Tele2

• 23 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 108 x bekeken

Hmn, ondanks de tekst op de website die aangeeft dat de klantenservice op zondag rond deze tijd open zou zijn, is deze gesloten, dus dan maar hier:
Ondanks meerdere resets heb ik sinds gisteren geen internet. Ook de telefoonlijn doet het niet. Digitale televisie wel, en mijn wifi is uitstekend. De modem heeft een stabiel brandend DSL lampje, een zeer snel knipperend internet lampje, WLAN brandt met enig knipperen en LAN knippert.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
De klantenservice moet bereikbaar zijn, hoe heb je geprobeerd daar contact mee te krijgen? Via welk nummer en waar heb je dat nummer vandaan?

Wat heb je daarnaast al gedaan om dit op te lossen? Heb je toevallig al op onze servicepagina gekeken?
Ik heb gebeld met het nummer van de contactpagina van Tele2, heb het menu doorlopen (optie 2 en weer optie 2) en kreeg te horen dat de klantenservice gesloten was.
Ik heb de modem meerdere keren voor langere tijd uit het stopcontact gehaald en weer aangesloten, wifi uit/aangedaan, kabels nagekeken, andere aansluiting geprobeerd, ander kanaal ingesteld op de modem... Niets helpt. De filmpjes op de website kan ik niet bekijken, want ik ben aangewezen op heel traag internet op mijn telefoon.