beantwoord

Geen internet Hillegom

  • 26 June 2020
  • 2 reacties
  • 145 x bekeken

Ik zou graag willen weten of er iets aan de hand is. Sinds het nieuwe modem circa een maand geleden al zo vaak geen internet gehad. Over het algemeen ‘s avonds of ‘s nachts. Woensdagmiddag geen internet, gister middag ook niet. Klantenservice tegen de avond gebeld, volgens meting komt er geen internet binnen. Moet een Kpn monteur komen. Zou binnen 4 uur een bericht krijgen. Niet gebeurd tot nu toe. ‘S avonds ook geen internet, maar ja, als er iets kapot is kan dat ook niet. Tot mijn verbazing zitten de kids vanochtend gewoon Netflix te kijken. Vanochtend kunnen werken, want wel internet. Kom net thuis, geen internet. Wat is hier aan de hand? Woonplaats Hillegom. 

icon

Beste antwoord door AsdHillegom 27 June 2020, 10:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Heb je de klantenservice al gebeld? Zij kunnen in je modem kijken, een lijn meting doen, nieuw modem sturen of zelfs een monteur. Vandaag zijn ze bereikbaar en anders maandag weer.

Dank voor je reactie. Ik heb donderdag einde middag contact opgenomen. Resultaat van de meting was dat er geen internet het huis binnenkomt. De kpn aansluiting zou dus kapot moeten zijn. Echter vrijdagochtend hadden wij weer internet. Vrijdagmiddag en avond weer niet. Nu weer wel. Het internet komt dus blijkbaar iedere ochtend wel binnen en in de middag en avond ligt het eruit. De kpn monteur die ingeschakeld zou worden door tele2 heeft nog niet van zich laten horen. Ik ben dus eigenlijk benieuwd of iemand het proberen herkent.