vraag

Storing internet en vaste telefoon sinds vanmiddag ook in leiderdor

• 6 april 2015
  • 7 reacties
  • 343 x bekeken

Waarom is er niemand van tele2 en waarom staat er op de site van tele2 niets over storingen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

In Rotterdam ook geen interne, modem zegt het gewoon te doen (lampjes branden normaal).
Ik heb precies hetzelfde, ook in Rotterdam. Zeer instabiel en enorm traag. Wel fijn dat Tele2 helemaal niemand heeft die de website even bijhoud tijdens pasen. Keurige service.....
Na zeer traag internet op vrijdag, zaterdag en zondag heb ik vandaag overdag totaal geen toegang tot het internet (in Leiden). Bekabeling nagelopen, router / modem verschillende keren gereset en nagelopen, verschillende keren van kanaal gewisseld en nu internet weer traag beschikbaar en zie via Tele2 dat er geen meldingen zijn van storingen.
Deed het al die jaren prima nu ineens niets meer in zaandam tele2 gooit zijn telefonische klantenservice dicht om wat loonkosten te besparen maar krijgt er een hoop boze klanten voor terug. Niet normaal dat als je een klantenservice belt voor een Internet storing je word verwezen naar de online klantenservice ....Hallo waar bel ik voor heb toch geen Internet
.wat slecht het werkt nog steeds niet een helpdesk hoort gewoon 24/7 bereikbaar te zijn wat een onzin om daarop te bezuinigen. Ik ben boos tele2
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Lodewijk van A en andere forumleden,

Ik kan me goed voorstellen dat jullie hier boos over zijn. Het is natuurlijk niet fijn zonder internet te zitten en dan ook even niemand te kunnen bereiken, sorry daarvoor.

Ik raad je aan even deze stappen te doorlopen. Mocht je daarna nog problemen ervaren, laat me dat dan even weten!

@andere forumleden: Als ik jullie nog ergens bij kan helpen, kan iedereen het best even een eigen topic openen zodat de conversaties niet door elkaar gaan lopen. Bedankt!

Groetjes, Leonie
Beste Leonie van Tele2,
dit is een standaard antwoord en deze stappen heb ik dus echt wel doorlopen zonder enig resultaat.
Blijft dus dat vorige week zondag het internetverkeer via tele2 zeer slecht was, er geen storingsmelding op jullie site was en dat jullie niet bereikbaar waren.
Slechte service dus,
Lodewijk
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Lodewijk,

Ik snap dat je daar ontevreden over bent, excuses voor het ongemak dat je daardoor ervaren hebt. Klopt het dat je nu weer gebruik kunt maken van je diensten? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Groetjes, Leonie