beantwoord

Storing inloggen met Digid

• 21 maart 2017
  • 9 reacties
  • 10624 x bekeken

Geacht Forum,

Sinds een paar weken kan ik ineens niet meer inloggen met Dgid om mijn berichten te lezen die ik ontvang van de zorgverzekeraar en de overheidsdiensten.
Iedere keer als ik probeer in te loggen krijg ik de melding "sessie verlopen ".
Heb contact gezocht met de helpdesk van Digid maar zij beweren dat het probleem niet bij hun ligt.
Zij denken dat er tijdens het inloggen sprake is van een wisseling van het toegekende IP-adres en word daardoor de sessie verbroken.
De provider zou een vast IP adres moeten instellen.
Weet iemand wat hier aan de hand is ?
Mvg,
JobdeJager
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 28 maart 2017, 20:31

Lastig dat het nog niet werkt jobdejager.

Zoals Bombarie aangegeven heeft kan het eventueel aan de cookies liggen, je hebt hierop geantwoord dat je ze "aangezet en uitgezet" hebt maar dit is iets anders dan verwijderen. Mocht je ze nog niet hebben verwijderd klik dan hieronder voor instructies:

Cookies verwijderen in Safari

Cookies verwijderen in Google Chrome

Als dit niet werkt raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met de helpdesk van DigiD, je kunt dan aangeven dat je een vast ip-adres hebt. Wellicht dat ze nog andere tips hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Als ik inlog op DigID met Windows10 en Chrome op MijnOverheid, werkt alles gewoon. Met welk programma probeer je het?
Als ik inlog op DigID met Windows10 en Chrome op MijnOverheid, werkt alles gewoon. Met welk programma probeer je het?
Met Safari maar heb het ook met Chrome geprobeerd maar helsas
Reputatie 7
Badge +5
Log je ook echt uit na een sessie, als je dat niet hebt gedaan krijg je i.d.d. ná inloggen gelijk "uw sessie is verlopen" te zien.
Cookies wissen is de remedie
[quote=Bombarie]Log je ook echt uit na een sessie, als je dat niet hebt gedaan krijg je i.d.d. ná inloggen gelijk "uw sessie is verlopen" te zien.
Cookies wissen is de remedie[/quote
Cookies aangezet en uitgezet maar werkt in beide gevallen ook niet
Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk is het inmiddels gelukt jobdejager.

Wat betreft je IP-adres: Wij leveren voor onze klanten een vast IP-adres, dit kan dus niet de oorzaak van de foutmelding geweest zijn.
Helaas,heb van alles geprobeerd maar kom niet meermin digid
Reputatie 5
Badge +2
Lastig dat het nog niet werkt jobdejager.

Zoals Bombarie aangegeven heeft kan het eventueel aan de cookies liggen, je hebt hierop geantwoord dat je ze "aangezet en uitgezet" hebt maar dit is iets anders dan verwijderen. Mocht je ze nog niet hebben verwijderd klik dan hieronder voor instructies:

Cookies verwijderen in Safari

Cookies verwijderen in Google Chrome

Als dit niet werkt raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met de helpdesk van DigiD, je kunt dan aangeven dat je een vast ip-adres hebt. Wellicht dat ze nog andere tips hebben.
Bedankt voor je reactie maar de cookies had ik al verwijderd ,zal weer contact opnemen met de helpdesk van Digid want ik zit nl. muurvast ,ik weet echt niet meer wat ik moet doen,heb werkelijk alles geprobeerd
Reputatie 5
Badge +2
Vanwege een gebrek aan reacties heb ik het topic gesloten.

Klik hier voor het openen van een nieuwe topic wanneer er nog andere vragen zijn!