storing Eindhoven

• 30 maart 2020
  • 12 reacties
  • 267 x bekeken

Internet Eindhoven staat al sinds vanochtend op storing. Is er al zicht wanneer dit opgelost is? Heb een aantal scholieren die thuis les krijgen en dit nu missen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als er updates zijn worden die vanzelf geplaatst. Beste advies nu is om met je telefoon een wifi hotspot te maken waar laptops zich op kunnen aanmelden.

Klopt, maar dat is leuk voor even maar niet voor een langdurige storing.

Klopt inderdaad! Mijn zoon heeft ook zijn lessen moeten missen. Zijn mb was op en ik werk buiten de deur dus kon hem ook niet meteen helpen en heb ook geen oneindig mb. Waarom moet dit zeker in deze tijd zo lang duren!!

Reputatie 6
Badge +1

Misschien duurt het juist in deze tijd langer door de nodige voorzorgsmaatregelen? 

Reputatie 7
Badge +4

Ze werken eraan door zie update van 16:50.

Reputatie 7
Badge +1

Als je mobiel van Tele2 hebt, dan kan je voor 3 euro een dag Unlimited datagebruiken.

Ik woon in Veghel en lijk last te hebben van dezelfde storing. Is er inmiddels al meer informatie over wanneer deze storing opgelost is. 

Thuiswerken met een kind van bijna drie wordt zonder tv en internet een onmogelijke opgave…. :( 

Joehoe? De internetstoring duurt nu al ruim een dag???

ik kan geen fatsoenlijk thuis onderwijs geven en inmiddels zijn al mijn telefoons door de GBs heen. Communicatie vanuit Tele2 is ook ver te zoeken.

Goedemorgen, 

Ik kan me voorstellen dat met de huidige situatie het oplossen van deze storing iets langer duurt dan begrijpelijk. Kunt u een indicatie geven hoe lang dit nog gaat duren?

De strong is vervelend maar kunnen jullie niets aan doen, wel sluit ik me aan bij Annevda, dat ik behoefte heb aan iets meer communicatie. Mocht dit niet opgelost worden moet ik amelijk opzoek naar een andere manier van werken en studeren. 

Mvg, Mysha

Internet Eindhoven staat al sinds vanochtend op storing. Is er al zicht wanneer dit opgelost is? Heb een aantal scholieren die thuis les krijgen en dit nu missen.

Wij hebben hetzelfde probleem; vijf thuiswerkplekken. Enkel heb ik nog 900 Mb over op mijn bundel die ik niet kan gebruiken omdat internet via de telefoon zo traag is dat een laptop de verbinding er elke minuut (letterlijk) uit gooit.

Meer info zou fijn zijn, de helpdesk zei gisteren dat de verwachting was dat het in de middag opgelost zou zijn. Op de storinglijst is het laatste bericht van gister middag. 

Beste Tele2, 

Eens met de berichten hier boven. Ik heb sinds gister ochtend geen internet en moet thuis werken. Jullie online topic is gesloten, maar het probleem nog niet opgelost. Wanneer verwachten jullie dit wel op te lossen? 

Gr

Beste Tele2,

Echt ongelofelijk slecht dat in deze tijden het internet niet werkt en dat daar

zo’n slechte communicatie over is. Waardeloos. Was het al langer van pan door de super trage verbinding, maar Ik ga nu echt overstappen naar ziggo. 

houdoe,