beantwoord

Status terugsturen apparatuur

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 278 x bekeken

Hallo,

Na het beëindigen van mijn Tele2 thuis abonnement heb ik een pakket ontvangen met een brief om alle apparaten retour te sturen. Dit netjes gedaan in de aangeleverde doos. Na vakantie weer een zelfde brief met doos in de brievenbus… Het pakket heb ik op 20-12-2019 opgestuurd via PostNL. Tot op heden nog steeds geen bevestiging van ontvangst. Pakket is 21-12-2019 om 14.08 afgeleverd….

Het bewijs van de verzending heb ik gelukkig nog niet weggegooid. Maar een beetje vreemd is het wel. Ook bellen met de klantenservice lukt niet ivm de drukte. Zou iemand hier naar kunnen kijken?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 January 2020, 12:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hallo,

 

Welkom op het forum. Heb je ook een herinnering van ons gekregen dat je het apparatuur nog op moet sturen? Ik kan anders wel even voor je kijken of het al retour is gemeld. 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

 

 

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat al het apparatuur al retour staat gemeld. Ik denk dat de verwerking en de brief elkaar net gekruist hebben. Deze mag je dan ook al niet verzonden beschouwen. Je kunt dit bericht als bewijs zien dat het retour is.

 

Groeten Anton