Spullen retour

Hoe lang duurt het voor jullie een doos oid sturen, zodat ik mijn modem en decoder retour kan sturen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Per wanneer is/wordt je signaal gedeactiveerd?
13 februari 2017.
Heb begrepen dat alles binnen 2 weken retour moet. Anders wordt het in rekening gebracht.
Reputatie 3
Badge +1
Had eigenlijk verwacht dat je het dan al had ontvangen. Je kunt wachten tot een moderator dit leest (dat kan 1 a 2 dagen duren), of je belt even de klantenservice om aan te geven dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen:
020-7544444.

Grote kans dat een moderator nog kijkt vandaag.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb een retourdoos gestuurd 🙂
Oké bedankt!

Kun je er ook iets aan doen dat er weer geld wordt afgeboekt. Terwijl ik geen abonnement meer heb. Ik weet dat een gedeelte telefoon kosten nog betaald moet worden, maar het abonnement toch echt niet meer!
Reputatie 3
Badge +1
Er vindt altijd een automatische correctie plaats vanaf het moment dat het signaal gestopt is. Je zult daar nog een slotnota over ontvangen, of heb je deze al gehad?
Reputatie 3
Badge +2
Hi Kraamvogel64,

Is er al meer duidelijkheid over de correctie op de factuur? Ik hoor graag van je als je nog vragen hebt.

Groetjes Christel
Nee nog steeds niets gehoord. Geen correctie of slotnota ontvangen.
Reputatie 3
Badge +2
Zou je je profiel aan kunnen vullen met je geboortedatum? Ik wil graag voor je kijken wat er met je facturatie aan de hand is.
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor je privébericht, Kraamvogel64. Wil je dat we dit gesprek via het forum, en dus openbaar, voeren of heb je het liever via privéberichten?
Maakt mij niet uit. Alleen persoonlijke gegevens graag prive.
Kreeg een mail dat jullie van de 1e van de maand de rekening gaan sturen ipv de startdatum van je abonnement.
Dus in jullie systeem ben ik nog niet weg.
Ik vind dit erg vervelend, ben bij jullie weggegaan omdat er steeds problemen waren waar geen oplossing voor was.
Nu ben ik weg en gaat er nog steeds van alles fout.
Als het voor het einde van de maand niet is geregeld boek ik het geld terug, dan sturen jullie maar een rekening voor het openstaande bedrag.
Hoop dat het snel wordt opgelost!
Reputatie 3
Badge +2
De wijze van facturering gaat veranderen, dit om het zo overzichtelijk mogelijk te houden voor onze klanten. Je pakket is nog actief, daarom heb je de mail over de facturering ook ontvangen. Ik wil je afraden om je rekening(en) terug te boeken om herinneringen (+incassobureau) te voorkomen. In de opzegging zie ik wel dat je nummer is overgenomen door een andere provider. Om je opzegging alsnog in te laten voeren kan je bellen met onze klantenservice op 020-74 4444. Deze is geopend van maandag t/ vrijdag van 09:00-20:00 en op zaterdag van 09:00-18:00. In een privébericht heb ik je meer toelichting gegeven over je opzegging. Excuses voor het ongemak.
Het blijft een raar verhaal. Mijn telefoonnummer is overgenomen door Ziggo. Het modem ed zijn teruggestuurd.
Maar officieel heb ik nog steeds een abonnement bij jullie???????????
En moet ik nog steeds betalen.
En nee het is weer niet jullie probleem.
Bedankt Tele 2!!!!!!!
Reputatie 3
Badge +2
Je abonnement is doorgelopen terwijl dit opgezegd had moeten zijn. Via het forum kan ik geen opzegging voor je doorvoeren, daarom kan je bellen met de klantenservice zodat zij je hierin verder kunnen helpen. Ik wil je aanraden om dit zo snel mogelijk te doen zodat je abonnementskosten ook worden stopgezet.

Groet, Christel
Reputatie 7
Badge +5
Tele2 maakt uit monde van Christel een foutje.
Tele2 is helemaal niet in de positie om eisen te gaan stellen.
De overgang is soepel verlopen, Tele2 heeft te zorgen dat de verdere administratieve afwerking netjes verloopt.
Waaronder dus stopzetting van het abonnement en verdere facturen betreffende dat abonnement.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb contact met onze overstapdesk gezocht om te kijken wat er is gebeurd zodat ik je meer duidelijkheid kan geven. Wij hebben van de andere provider het verzoek ontvangen om de opzegging te annuleren. Je nummer is dus wel overgenomen, maar de daadwerkelijke opzegging is hierdoor niet voltooid. Voor vragen over de overstap kan je contact opnemen met je nieuwe provider.
Reputatie 7
Badge +5
Met dit gegeven slik ik mijn opmerking(en) even terug 🆒

Vrees dat hier erg veel tijd in gaat zitten om dit alles recht te breien.
Reputatie 3
Badge +2
Is het gelukt met de tips die ik je heb gegeven, Kraamvogel64?
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb niks meer van je gehoord, Kraamvogel64. Het topic wordt daarom gesloten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan kan je een nieuwe topic aanmaken.