beantwoord

Soort, type en merken routers van tele 2

  • 27 april 2015
  • 16 reacties
  • 8831 x bekeken

Hallo,

Ik zou graag een overzicht ontvangen van welke modems type/soort en MERK!!!!!!) tele2 levert aan haar klanten.
Ik heb sinds enkele maanden een Comtrend router maar het dit modem is een drama en loopt steeds vast (2x per dag resetten??)
Hier wil ik vanaf, onderzoek op internet heeft mij geleerd dat Tele2 redelijk oude routers uitlevert, vandaar mijn vraag welke type en MERK routers kan ik krijgen bij tele2 naast de comtend. Graag ontvang ik het overzicht via de mail, waarbij ik ook graag verneem of de routers dual band is en of er extra kosten aan verbonden zijn.
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 27 april 2015, 19:30

Zo was ie helemaal goed geweest: :D

Helaas wel weer een reactie maar geen lijst waarom gevraagd wordt? Graag gewoon een antwoordt op de vraag die een BETALENDE klant stelt en geen antwoorden waar hij/zij niets meer kan of niets zeggend zijn.
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Dat hangt er maar vanaf wat je afneemt bij Tele2. ADSL, VDSL of glasvezel?
Oude routers is een beetje onzin, zolang ze het juiste
(dsl) profiel maar aankunnen, nietwaar. :)

Trouwens, als je een forumnaam aanmaakt staat er dat je GEEN 06 nummer
moet gebruiken, niet een. Maar je bent niet de eerste die dat doet.
Geef alvast een naam aan die je wilt gebruiken, dan word dit veranderd
zodra er weer iemand van Tele2 is..Morgen of zo.
Dat hangt er maar vanaf wat je afneemt bij Tele2. ADSL, VDSL of glasvezel?
Oude routers is een beetje onzin, zolang ze het juiste
(dsl) profiel maar aankunnen, nietwaar. :)

Trouwens, als je een forumnaam aanmaakt staat er dat je GEEN 06 nummer
moet gebruiken, niet een. Maar je bent niet de eerste die dat doet.
Geef alvast een naam aan die je wilt gebruiken, dan word dit veranderd
zodra er weer iemand van Tele2 is..Morgen of zo.


Het 06 nr mag 1002 worden, dat wordt dan niet echt duidelijk aangegeven als blijkbaar meerdere mensen hier instappen. Helaas wel weer een reactie maar geen lijst waarom gevraagd wordt? Graag gewoon een antwoordt op de vraag die een BETALENDE klant stelt en geen antwoorden waar hij/zij niets meer kan of niets zeggend zijn.
Kan ik de lijst ontvangen anders overweeg ik toch echt over te stappen naar een duurde maar wel werkende provider als XS4ALL bijv.
Dat hangt er maar vanaf wat je afneemt bij Tele2. ADSL, VDSL of glasvezel?
Oude routers is een beetje onzin, zolang ze het juiste
(dsl) profiel maar aankunnen, nietwaar. :)

Trouwens, als je een forumnaam aanmaakt staat er dat je GEEN 06 nummer
moet gebruiken, niet een. Maar je bent niet de eerste die dat doet.
Geef alvast een naam aan die je wilt gebruiken, dan word dit veranderd
zodra er weer iemand van Tele2 is..Morgen of zo.


Het 06 nr mag 1002 worden, dat wordt dan niet echt duidelijk aangegeven als blijkbaar meerdere mensen hier instappen.

Ben sinds kort over gezet naar tele2 Light

Helaas wel weer een reactie maar geen lijst waarom gevraagd wordt? Graag gewoon een antwoordt op de vraag die een BETALENDE klant stelt en geen antwoorden waar hij/zij niets meer kan of niets zeggend zijn.
Kan ik de lijst ontvangen anders overweeg ik toch echt over te stappen naar een duurde maar wel werkende provider als XS4ALL bijv.
Vooral doen, bij XS4All krijg je ook nog recepten en kun je lekker babbelen met de klantenservice. 😳 Bovendien leveren zij de internetdata persoonlijk bij alle ontvangers in de hele wereld af, netjes ingepakt !!:P Ook hebben ze blijkbaar 4 verbindingen naar ieder huis, zodat het niet fout kan gaan.....:S

Wow, en voor dat alles betaal je gewoon veel meer, veel plezier!
Reputatie 6
Badge +5
Helaas wel weer een reactie maar geen lijst waarom gevraagd wordt? Graag gewoon een antwoordt op de vraag die een BETALENDE klant stelt en geen antwoorden waar hij/zij niets meer kan of niets zeggend zijn.
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒
Badge +5
Asjeblieft lijst met de modems met modelnamen erbij :D

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/kies-modem-wifi/

Maar je krijgt toch geen ander soort modem van ze, dus blijft overstappen over.
Asjeblieft lijst met de modems met modelnamen erbij :D

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/kies-modem-wifi/

Maar je krijgt toch geen ander soort modem van ze, dus blijft overstappen over.


Hoi Bas2577, 2 maand geleden heb ik na heel veel gedram het huidige modem gekregen.

Maar blijkbaar, zoals hierboven al genoemd ,heeft tele2 ouwe meuk waarmee draadloos internetten tot een bepaalde hoogte wil maar bij te veel gebruik (streaming, gelijktijdige gebruikers en internet gebruik) laten ze het toch afweten en "slaan vast".
Eigen router eraan hangen, en dan doet die "oude meuk" het verder prima! ADSL en VDSL is van zichzelf al oud, dus hierin hoef je niet veel verbetering te verwachten. Bij geen enkele provider overigens.

Dat KPN nog met stuiptrekkingstechnieken probeert om die waardeloze stukjes koperdraad nog te blijven gebruiken, ach, laat ze.
@Jeroen,
Als je iemand aanraadt om een andere inlognaam te kiezen i.p.v. 06-nummer en je quote dan een van de berichten van de TS, dan staat het nummer in de quote, en wordt niet veranderd als de inlognaam wordt gewijzigd. Edit dan de quote zodat het 06-nummer er niet meer volledig boven staat.
Reputatie 6
Badge +5
Goeie tip. Effe niet bij stilgestaan. 🙂
Zal ik de volgende keer iets beter opletten....
Want er zal vast nog wel een volgende keer komen....

Het kan eventueel nog wel door een moderator ge-edit worden. 😃
[quote=jeroendemuzikant]
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒
Eigen router eraan hangen, en dan doet die "oude meuk" het verder prima! ADSL en VDSL is van zichzelf al oud, dus hierin hoef je niet veel verbetering te verwachten. Bij geen enkele provider overigens.

Dat KPN nog met stuiptrekkingstechnieken probeert om die waardeloze stukjes koperdraad nog te blijven gebruiken, ach, laat ze.


Beste Aragorn dan zou het tele2 sieren om hier eerlijk over te communiceren ipv luchtkastelen te verkopen.
[quote=jeroendemuzikant]
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒
[quote=jeroendemuzikant]
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒
Reputatie 6
Badge +5
Ja inderdaad, zo had het ongeveer gemoeten. :)
Alleen kan je een bericht maar tot een uur na de tijd aanpassen.
Maar zodra een moderator je naam heeft veranderd
edit ie hopelijk dat bericht van mij ook even.
Reputatie 6
Badge +5
Zo was ie helemaal goed geweest: :D

Helaas wel weer een reactie maar geen lijst waarom gevraagd wordt? Graag gewoon een antwoordt op de vraag die een BETALENDE klant stelt en geen antwoorden waar hij/zij niets meer kan of niets zeggend zijn.
Ik ben ook gewoon een van de betalende klanten hoor, dus maak je niet te druk. :D

Hier staat wel een overzicht, de merken staan er alleen meen ik niet bij:
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/handleidingen/
Maar dat zijn Davolink, Comtrend en Technicolor. :)

Van Tele2 zal je vandaag geen reactie krijgen, ze hebben een vrije dag.
En van mij zo ook niet meer, want ik ga zo naar de vrijmarkt. 🆒