beantwoord

Sommige android apps werken niet op Tele2 Thuis WiFi (wel op 4g andere provider)

  • 25 January 2020
  • 3 reacties
  • 387 x bekeken

Gister terug gekomen van een week weg en nu doen sommige apps het niet op mijn android devices. 

 

Gek genoeg ben ik er net achter gekomen dat ik dit ongeveer een jaar geleden ook al had, precies dezelfde apps: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/sommige-android-apps-lijken-sinds-zaterdag-geen-internet-verbinding-meer-te-hebben-74856

 

Helaas kan ik mij niet meer herinneren wat de oplossing was, misschien was het wel gewoon wachten op updates…

 

Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, zowel modem als devices.

Zie wel dat er afgelopen week onderhoud is geweest bij mij in de buurt, kan dit er mee te maken hebben? 

21-01-2020 Eindhoven - Strijp Werkzaamheden voltooid
21-01-2020 Eindhoven - Stratum Werkzaamheden voltooid

 

Iemand een idee?

Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door 1985-Benny 27 January 2020, 19:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Heb ook iets vergelijkbaars gehad een tijd terug hier in Eindhoven en nu weer. Toen moest kpn aan te pas komen om probleem op te lossen .  Ben nu ook aan het kijken via 4g.  

Reputatie 3

Hoi Benny,

Zijn er apps die wel functioneren op het wifi netwerk? Welk type modem heb je bij het abonnement gekregen? Als het een modem is waarop 2 wifi frequenties wordt uitgezonden maakt het dan nog verschil met welke frequentie je verbinding hebt of een app wel of niet functioneert? 

Groet, Michiel

Inmiddels is het probleem vanzelf opgelost. Wachten lijkt te hebben geholpen, toch iets van storing of zo.

Voor de volledige info:

Facebook, youtube en gmail werkten bijvoorbeeld wel.

Swichen tussen frequenties heb ik ook geprobeerd maar had geen invloed.

Het modem wat ik heb is de zte zxhn h369a, ergens vorig jaar nieuw gekregen