beantwoord

Snelheid 50Mbit lijn

• 23 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 134 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Dag,
De 50 Mbit lijn op mijn adres krijgt gemiddeld maar 20 Mbit down en 2 up (gemeten vanaf een snelle, schone pc met super korte kabel, staat naast de modem). Ik betaal al twee jaar voor iets wat minder geeft dan wat zou kunnen. Uit de check in jullie systeem blijkt dat ik dichtbij de centrale zit en in theorie hoger dan 40 zou moeten kunnen halen. Ik heb al meerdere malen contact gehad omdat mijn verbinding niet optimaal is. Telkens werd er iets in het systeem gedaan waardoor het beter zou moeten werken. Tot op heden nog geen verbetering. Nu heb ik vorige week een nieuwe modem gekregen voor op het 'nieuwe netwerk', maar ook hiermee geen verbetering.

Nu heb ik een jaren 30 huis en geen ISRA aansluiting. De telefoonlijn komt direct het huis binnen en is middels een provisorisch kroonsteentje aangesloten. Zou dit een oorzaak kunnen zijn? Zo ja, dan zou ik dit graag vervangen zien..

Alvast bedankt,
vr gr
Daniella.
icon

Beste antwoord door WhTurner 23 oktober 2016, 16:56

Daniella, heb je bij je installatiepakket ook een aansluitdoosje gekregen? Dat is bestemd om een losse kabel op aan te sluiten en dan met een van de meegeleverde kabels naar de modem. Misschien verbeterd dat de situatie.

Eventueel kan Tele2 je nog zo'n doosje leveren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Daniella, heb je bij je installatiepakket ook een aansluitdoosje gekregen? Dat is bestemd om een losse kabel op aan te sluiten en dan met een van de meegeleverde kabels naar de modem. Misschien verbeterd dat de situatie.

Eventueel kan Tele2 je nog zo'n doosje leveren.