beantwoord

slechte wifi en verbinding

  • 29 March 2020
  • 14 reacties
  • 1080 x bekeken

Ik heb al sinds enige tijd hele slechte wifi. Ik heb van alles geprobeerd resetten en ook via jullie site de kanalen nagekeken. Het probleem is dat het dan weer even goed is maar korte tijd daarna weer het zelfde zeer slechte wifi.
Mijn vraag is kan ik een nieuwe modem krijgen?
Ik ben al jaren klant en heb nog steeds de zelfde modem.
Ik vind dat ik wel recht heb op een nieuwe. Ik heb eerder al met jullie gebeld. En kreeg toen geen nieuwe. Is toch raar terwijl ik al jaren klant ben. en zal de wifi-snelheid verbeteren? Het is toch moeilijke tijden voor mensen, we moeten toch thuis blijfen dus het is erg ongemakkelijk dat het internet slecht is

icon

Beste antwoord door Erik038 30 March 2020, 16:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 5

Het probleem is dat je verbinding zelf niet lijkt weg te vallen en wifi van veel dingen afhankelijk is om een goed signaal uit te sturen. Tevens als ik een nieuwe modem stuur krijg je dezelfde type dus daar zal het wifi probleem niet mee verholpen worden. 

wat is dan de reden waarom het internet de laatste dagen zo slecht is geweest ?

Reputatie 5

Is het alleen wifi of ook bekabeld? 

Alleen wifi en in de laatste dagen  wifi iserg slecht,

Je kunt Wifi Analyser gebruiken om een onbezet kanaal te kiezen, om te kijken of dat je probleem oplost.

 

ja, moet ik ook betalen voor de app ? Zo slim 

Nee hoor, die is gratis.

Deze is er voor de PC/Mac/Android en Apple smartphones, die download je dan via bv de App store.

 

 

 

Ik deed wat u zei, maar er gebeurde niets, wifi is nog steeds slecht 

Wat heb je gedaan dan?

Is het nodig geweest om van kanaal te wisselen? Heb je dat ook gedaan?

Ik heb de app gedownload en een ander kanaal geselecteerd en je stelt veel vragen, als je geen oplossing kunt vinden we schakelen over naar een andere wifi 

Reputatie 5

Denk er aan dat dit een klantenforum is. Dus dit zijn voornamelijk andere klanten of gewoon andere mensen die je willen helpen.

 

Dit zijn niet medewerkers van Tele2. Maar ik kan je helaas niet verder helpen als alleen wifi het probleem is. 

ja wat hebben jullie een mooie oplossing gevonden fijne dag nog

Denk er aan dat dit een klantenforum is. Dus dit zijn voornamelijk andere klanten of gewoon andere mensen die je willen helpen.

 

Dit zijn niet medewerkers van Tele2. Maar ik kan je helaas niet verder helpen als alleen wifi het probleem is. 

De wifi radio in het modem kan ook gewoon stuk zijn. Dus kan het probleem wel degelijk in het modem zitten. Een nieuw modem kan dat dus wel degelijk oplossen. 

 

TS, koop gewoon een routertje....