beantwoord

slechte verbinding

• 5 december 2016
  • 3 reacties
  • 156 x bekeken

Ik heb sinds vrijdag heel trage internet. De wifi valt vanzelf uit en als ik weer verbinding heb dan duurt het tussen 3 en 5 min totdat een pagina geladen word. Wifi is wel zichtbaar maar valt telkens weg na 5 min op meerdere apparaten. Ik heb vandaag contact opgenomen met Tele2 klantservice maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook de modem kanalen veranderd in 1,6 en 11 en ook modem gereset maar nog steeds slechte verbinding.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 december 2016, 12:56

Hoi Ali1993,
Wat heeft de klantenservice precies gedaan en gezegd?
En hoe werkt je bekabelde internet? Zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Wat komt daar precies uit?
En werken je andere diensten wel gewoon goed?
En heb je je modem wel op de juiste manier aangesloten zoals wordt aangegeven in onze handleiding?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi Ali1993,
Ik sluit je topic aangezien je geen reactie meer hebt achtergelaten. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ali1993,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Wat is de status op dit moment?
Kan ik je nog ergens mee helpen?
Let me know! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ali1993,
Wat heeft de klantenservice precies gedaan en gezegd?
En hoe werkt je bekabelde internet? Zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren? Wat komt daar precies uit?
En werken je andere diensten wel gewoon goed?
En heb je je modem wel op de juiste manier aangesloten zoals wordt aangegeven in onze handleiding?
Groetjes Kiko