beantwoord

slecht internet slechte service

• 3 april 2016
  • 2 reacties
  • 163 x bekeken

Wij zijn zeer ontevreden over tele2......
sinds december valt het internet telefonie en tv uit...
na vele malen met tele2 gebeld te hebben .. ligt het altijd aan onze apparatuur tele2 treft geen blaam..
vanavond 3-4-2016 haal ik een snelheid van net 2mbps .. http://www.speedtest.net/my-result/5219932266....normaal 6.8 mbps dit is al 2 dagen zo.... terwijl ik een abbo heb van 20 mbps.. ik weet ook wel dat er altijd wat verlies is via wifi maar zelfs bekabeld kom ik niet boven de 10 mbps uit....

wij stappen ook over naar een andere provider...
sorry wij gaan nooit meer met jullie in zee..
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 5 april 2016, 10:40

Beste Martin,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens.
Je kunt op jouw locatie maximaal 13 mbit halen. Ik zie dat je daar al iets boven zit. Dat gaat dus goed. Echter, zijn er nogal wat apparaten aangesloten op jouw Tele2 router. Ik heb daardoor besloten jou een nieuw type modem op te sturen, die wat meer belast kan worden.

Let echter op dat bij het gebruik van televisie er al ongeveer 5mbit van jouw verbinding afgaat. Je zult in de praktijk qua internetsnelheid dus nooit aan jouw maximum zitten wanneer je tv aan het kijken bent.

Wil je mij laten weten hoe het gaat als je het modem straks hebt ontvangen? En wil je ervoor zorgen dat je alle nieuwe kabels gebruikt die wij bij het nieuwe modem leveren?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste martin h,

Wij leveren momenteel drie technieken: ADSL2+, VDSL en VVDSL. Afhankelijk van jouw locatie is een of meer van deze technieken bij jou thuis beschikbaar. In het geval van ADSL2+, de techniek waar jouw huidige abonnement (tot maximaal 20mbit) op is gebaseerd, hangt de door jou te behalen snelheid zeer veel af van de afstand van jouw huis tot aan de centrale. Hierdoor is het mogelijk dat jij met ADSL bijvoorbeeld slechsts 6 of 7 mbit kunt behalen, maar dat kunnen we nauwkeurig voor jouw locatie bekijken. Als je wilt kijk ik eerst even van afstand naar jouw verbinding en wellicht kan ik een goede verklaring geven of tips geven hoe het wel permanent te verbeteren is. Als dit niet mogelijk is, hoor je het ook van mij, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

Indien je wilt dat ik voor je aan de slag ga, wil je mij dan jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Beste Martin,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens.
Je kunt op jouw locatie maximaal 13 mbit halen. Ik zie dat je daar al iets boven zit. Dat gaat dus goed. Echter, zijn er nogal wat apparaten aangesloten op jouw Tele2 router. Ik heb daardoor besloten jou een nieuw type modem op te sturen, die wat meer belast kan worden.

Let echter op dat bij het gebruik van televisie er al ongeveer 5mbit van jouw verbinding afgaat. Je zult in de praktijk qua internetsnelheid dus nooit aan jouw maximum zitten wanneer je tv aan het kijken bent.

Wil je mij laten weten hoe het gaat als je het modem straks hebt ontvangen? En wil je ervoor zorgen dat je alle nieuwe kabels gebruikt die wij bij het nieuwe modem leveren?

Groetjes,
Rick