beantwoord

Slecht internet in avonduren en geen telefonie.

• 9 september 2016
  • 1 reactie
  • 73 x bekeken

Sinds juni 2016 heb ik abonnement bij tele2 afgesloten.

In de avonduren is de internetverbinding zo traag dat tv kijken bijna onmogelijk is en surfen op het internet zeer traag is.
Ook kan ik geen gebruik maken van telefonie omdat er volgens een medewerker een fout in het modem zit.

Na contact met de klantendienst over mijn internet in de avonduren verschillende testen gedaan. In eerste instantie bleek er een storing in de centrale. Deze storing zou binnen een week verholpen zijn. De storing was echter niet verholpen na een week en er werd een nieuw modem toestuurt. Dit bleek ook niet de oplossing.

Mijn problemen zijn 15 augustus naar het hoofdkantoor doorgezet. Echter hier heb ik nog niets van vernomen.
Deze heb ik een klacht ingediend want bijna 3 maanden met enkel problemen kon voor mij echt niet. Aangezien ik overdag werken ben maak ik enkel gebruik van diensten in de avonduren. Maar dan werken ze minimaal of met storingen. Mijn telefonie werkt helemaal niet.
Ik heb in de klacht medegedeeld dat ik een oplossing verwacht binnen 2 weken anders ben ik genoodzaakt mijn abonnement te beëindiging ( kosteloos ).

Het antwoord op mijn klacht was als volgt:

Helaas kan ik je klacht momenteel niet in behandeling nemen. De reden hiervoor is dat je storing nog in behandeling is.
Ik wil je daarom verzoeken het formulier op onze website nogmaals in te vullen, zodra je storing is opgelost.

Uhmmm mijn klacht is dat de storing niet wordt opgelost!!!
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 15 september 2016, 09:13

Hoi Sander,

Ik zie inderdaad dat je last hebt van een storing. Onze technische dient is al bezig dat op te lossen. Om deze reden moet ik echt nog even om je geduld vragen. Zodra het opgelost is kun je een vergoeding aanvragen door hier te klikken.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Sander,

Ik zie inderdaad dat je last hebt van een storing. Onze technische dient is al bezig dat op te lossen. Om deze reden moet ik echt nog even om je geduld vragen. Zodra het opgelost is kun je een vergoeding aanvragen door hier te klikken.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes Maurice