sinds gisteravond geen vast internet

• 17 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 177 x bekeken

Hi, sinds gisteravond heb ik geen vast internet meer (Groningen). Heb net een week internet en het deed het goed. De juiste lampjes branden ook niet meer, er knippert nog maar 1. Mijn apparaten verbinden wel met wifi maar er is vervolgens geen internet. Heb al meerdere resets gedaan.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Emma,

Heb je de bekabeling tussen modem en ISRA punt al een keer nagelopen.
Het kan wel eens gebeuren dat een stekkertje er niet helemaal goed ingeklikt zit en dan na een tijdje geen contact meer maakt.
Gebruik je de bijgeleverde kabel tussen modem en ISRA punt of heb je er een andere (langere) kabel tussenzitten?
Indien het laatste, werkt het wel als je de bijgeleverde kabel gebruikt?
Ik heb de bijgeleverde kabel gebruikt en deze werkte ook goed. Ik heb de kabel gecontroleerd en er opnieuw in gedaan, maar nog steeds geen internet..
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan voor je kijken of de verbinding nog online is of ik een probleem zie. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou ik je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mogen? Dit kun je sturen via een privébericht.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper