beantwoord

router tele2

  • 27 November 2019
  • 4 reacties
  • 172 x bekeken

  • Goedemiddag, ik heb de kringloop een router van Tele2 ZTE gekocht. Ik krijg hem alleen niet aangesloten. Het rode lampje van internet blijft branden. Wij hebben geen abonnement bij Tele2. Is dit modem alleen geschikt voor Tele2? Doet hij het daarom niet?

 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 2 December 2019, 11:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Dat modem heeft de software van Tele2 in zich en dat gaat zeker niet werken zonder abonnement bij Tele2. Je kunt hem gebruiken als accespoint als je weet hoe dat moet.

Hoe moet ik hem instellen als accespoint ? 

Reputatie 7
Badge +12

Hoe moet ik hem instellen als accespoint ? 

Deze vraag gaat Tele2 zeker niet beantwoorden. De apparatuur is namelijk altijd hun eigendom. Na het beëindigen van een abonnement dient de gebruiker het terug te sturen. Indien deze dat niet doet moet er 99 euro worden betaald, anders is het “diefstal". Weet je zeker dat de oude eigenaar het modem heeft gekocht en daarna naar de kringloop heeft gebracht.

Reputatie 5

Zoals eric aangegeven kunnen we je daar helaas niet bij helpen Koenn.

Contractueel zijn de modems die wij leveren in bruikleen en worden (door ons) niet los verkocht. We kunnen daarom niet ondersteunen bij het instellen van het modem die voor andere doeleinden wordt gebruikt dan het gebruik i.c.m. een Tele2 vast internet abonnement.

Groet, Kevin