beantwoord

Retourneren Technicolor modem?

  • 31 August 2020
  • 6 reacties
  • 310 x bekeken

Hallo Tele2,

 

Mijn abonnement bij jullie is opgezegd. Onderstaande kreeg ik van jullie per mail.

 

Mijn vraag is of het modem nou wel of niet teruggestuurd moet worden? In de afbeelding van de mail hierboven staat van niet. Ik heb echter het Technicolor modem en op de website staat dat deze wel terug moet. Beetje verwarrend.

Ik wil het modem best terugsturen, dat bespaart mij een boete en jullie werk. Als het modem wel terug moet, klopt het dat het meesturen van het stroomsnoer voldoende is?

Overigens heb ik geen retourdoos ontvangen tot op heden. Ik hoor graag van jullie!

 

Groetjes,

Sybren

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 2 September 2020, 14:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5

Hey @Sybren98, welkom op onze Community! Ik snap dat het een beetje verwarrend overkomt en ik ga voor duidelijkheid zorgen. Volgens de normale procedure moeten alle modems (behalve de Davolink) en stroomadapters teruggestuurd worden. Heb je een Technicolor, ZTE of Comtrend 2 modem, dan moet je deze wel terugsturen. Het lijkt erop dat er in de mail een fout staat, maar ik ga dit helemaal uitzoeken voor je. Ook kan ik jou dan gelijk de retourdoos toesturen als dit nodig is. 

Om in het systeem te duiken heb ik jouw klantnummer nodig. Wil je die invullen in jouw profiel? Het klantnummer bestaat uit 10 cijfers en begint met de letter B. Wil je het mij laten weten als je dat hebt gedaan? Dan ga ik aan de slag! 

Hey @Rox van Tele2, bedankt dat je dit wil uitzoeken voor mij! Inmiddels kon ik weer bij mijn klantnummer komen en heb ik deze toegevoegd aan mijn profiel. Mijn klantnummer dat ik in MijnTele2 kon vinden bestaat uit 7 cijfers. Als er iets niet klopt of als je meer informatie nodig hebt hoor ik het graag van je!

Reputatie 5

Ha @Sybren98, ik heb je gevonden met het het klantnummer. Thanks voor het invullen. Ik heb dit gelijk intern uitgezet en laat het je weten zodra ik nieuws heb. Zelf vermoed ik sterk dat de informatie in de email onjuist is en dat je het modem terug moet sturen. Heel goed dat je daarom contact hebt opgenomen. To be continued! 

Reputatie 5

Daar ben ik weer @Sybren98. Ik kan nu bevestigen dat de informatie in de email onjuist is en dat je het Technicolor modem wel moet terug sturen. Sorry voor de verwarring! Ik heb gelijk een retourdoos jouw kant opgestuurd. Verder lees je op onze website alles terug over het retourproces. Kom je er daarmee uit?

Ook heb ik een interne melding gemaakt over de e-mail die jij hebt ontvangen. Dit om ervoor te zorgen dat andere klanten niet hetzelfde overkomt. Daarom super bedankt voor jouw input! :muscle_tone4:

Dankjewel voor het uitzoeken en opsturen van de retourdoos @Rox van Tele2 ! Jouw vermoeden deelde ik met je, fijn dat dit mysterie is opgelost en laten we hopen dat anderen straks geen verwarring meer hebben. Daar doe ik het voor :wink: . Ik wacht de retourdoos af en dan zien jullie je modem inclusief stroomadapter zo snel mogelijk terug!

Reputatie 5

Geen dank @Sybren98. Leuk om te horen, we need more people in the world like you! Mocht je nog ergens tegenaan lopen je bent van harte welkom op onze Community.