Afgelopen zaterdag 02/03/2019 heb ik van jullie een retourdoos met brief ontvangen, maar jullie hebben jullie apparatuur al op 29/12/2018 van mij retour ontvangen.
In mijn profiel onder "Mobiele nummer" heb ik de traceercode van de retournering via PostNL gezet.
De apparatuur is in originele doos en inclusief een papier met daarop mijn naam, adres, klantnummer en reden van retour "einde contract per 19/12/2018" aan jullie verzonden.
Bij dezen verzoek ik jullie dan ook om een bevestiging hiervan, daar ik die tot op heden niet van jullie heb ontvangen.
Daarnaast wil ik opmerken dat ik sinds de opzegging in november 2018 een zeer slechte indruk van en ervaring met Tele2 heb.
Jullie beleid lijkt er totaal op gericht om door jullie gemaakte fouten niet te erkennen en onterecht facturen met kosten bij mij in rekening te brengen.
Er wordt door jullie niet gereageerd op formele klachten hierover, maar jullie dreigen wel met afsluiten (terwijl jullie al sinds 19/12/2018 geen diensten meer aan mij leveren en ik ook geen apparatuur meer van jullie heb), incassobureau's en het registreren bij Stichting Preventel.
Ik vind het al schandalig genoeg dat ik 3 maanden aan extra kosten moet betalen, omdat jullie de door jullie gemaakte fouten niet erkennen.
Nu dus wederom een door jullie gemaakte fout en hoop dat dit nu wel netjes opgepakt en opgelost wordt.
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht