beantwoord

retourbox niet ontvangen

• 1 juni 2016
  • 5 reacties
  • 166 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik ben verhuisd en heb op mijn nieuwe adres weer tele2. Tot mijn verbazing was tele2 maar een week te laat met mijn internet aansluiten. Nu kreeg ik een mail dat ik het modem binnen 14 dagen moet terugsturen in de doos die zou zijn geleverd. Hier niet aan voldoen is op straffe van 99 euro. Er is echter geen doos geleverd. Ik ben ook niet van plan om 99 euro te betalen voor weer een fout van tele2.

Ik heb een reply gestuurd op de mail, maar ik kreeg een postmaster-notificatie dat deze mail niet bezorgd kon worden. Vervolgens regel ik dat ik teruggebeld kan worden (ik heb geen zin om een kwartier in de wacht te staan) en dan wordt ik gebeld door iemand van de afdeling verkoop, die hierin niks kan betekenen. Ik wil hier graag over mailen, maar kennelijk is tele2 blijven hangen in het tijdperk dat er alleen gebeld kan worden.
Uit noodzaak heb ik me maar aangemeld op dit forum, maar ik wil helemaal niet op een tele2 forum posten. Mail mij alsjeblieft: je kunt mijn telefoonnr. als het goed is zien en dus de rest van mijn informatie erbij opzoeken.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 3 juni 2016, 19:18

Hoi mlh,

Ik heb een nieuwe retourbox opgestuurd naar jouw huidige adres. Wil je ervoor zorgen dat het duidelijk is dat deze retour deel uitmaakt van jouw oude abonnement en adres? Ik heb het administratief ook wel netjes afgehandeld, maar alsnog wil ik natuurlijk dat het nu in één keer goed gaat 🙂 Je zult de doos binnen 5 werkdagen ontvangen.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste mlh,

We zijn bereikbaar via telefoon, Facebook, Twitter en dit forum. Mailen doen wij niet, maar als je wilt dat ik je verder help, wil je mij dan jouw volledige NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ook ontvang ik via dat bericht graag jouw oude adres. Op deze manier kan ik jou zo snel mogelijk goed helpen :)

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi mlh,

Ik heb een nieuwe retourbox opgestuurd naar jouw huidige adres. Wil je ervoor zorgen dat het duidelijk is dat deze retour deel uitmaakt van jouw oude abonnement en adres? Ik heb het administratief ook wel netjes afgehandeld, maar alsnog wil ik natuurlijk dat het nu in één keer goed gaat 🙂 Je zult de doos binnen 5 werkdagen ontvangen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Ik zag dat je mij een privébericht hebt gestuurd. Je kunt het pakketje versturen via PostNL 🙂
Ik zag dat je mij een privébericht hebt gestuurd. Je kunt het pakketje versturen via PostNL :)

en hoe zorgt dat ervoor dat ik er niet voor hoef te betalen?
Reputatie 4
Badge +3
Het antwoordnummer zorgt voor de gratis verzending ;)

Ik heb het retouradres in een persoonlijk adres geplaatst, omdat ik wil voorkomen dat andere mensen (die wellicht meelezen) hun apparatuur zomaar naar hetzelfde adres gaan opsturen. We hebben namelijk verschillende retourafdelingen voor verschillende diensten/producten.