Refund van Tele2 al 1,5 jaar niet ontvangen!

  • 16 juni 2016
  • 10 reacties
  • 29709 x bekeken

Geachte heer, mevrouw,

ik wacht al 1,5 jaar op een refund van Tele 2
het gaat om het adres *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

I.v.m. opzeggen van de woning moest ik perzee het resterend jaar van TELE2 betalen omdat ik een jaar contract had. Ik heb 198,- euro moeten betalen. Ik had niet direct een nieuwe huis en kon de aansluiting niet direct meenemen naar mijn nieuwe adres.

Enkele maanden later had ik een nieuwe huis en heb ik weer Tele 2 besteld. Ik heb gevraagd of ik weer een Tele2 aansluiting kan ontvangen en of ik dan geld terug krijg anders betaal ik dubbel want ik had de rest van het jaar al moeten betalen van Tel2
er is een refund van 198,- euro afgesproken!

ik heb zelfs 3 keer een sms ontvangen dat het bedrag wordt overgemaakt.

Helaas heb ik het geld nooit gekregen! Dit vind ik zeer Triest. Eerst werd gezegd dat het door tele2 naar een verkeerd rekening nummer was overgemaakt. Tele2 gaf aan het opnieuw naar de juiste Rekening te zenden. HET is nooit gebeurt!
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***


Waar blijft mijn Refund ???????????????????????????????
Mijn rekening nummer *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Jasin,

Ik heb geen idee waar je refund blijft (?), maar ik zou het graag voor je willen uitzoeken wat de status is. Ik heb een aantal gegevens weg gehaald, dit is namelijk een openbaar forum en we willen graag misbruik voorkomen. Zou je mij in een privébericht alleen nog je klantnummer of geboortedatum kunnen sturen zodat ik met je mee kan kijken? Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
ik heb meerdere keer klantenservice gebeld. Elke keer wordt er gezegd dat er een melding in het systeem wordt gezet voor uw administratie. Maar jullie doen er niks mee !
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb jouw case nogmaals uitgezet bij de financiële afdeling. Mijn collega is nu hiermee bezig, maar aangezien ik een paar dagen vrij ben kan ik er pas dinsdag op terugkomen. Ik vind het jammer om te zien dat jij al zo lang hebt moeten wachten.

Desondanks de situatie wens ik je een goed weekend en laat ik je dinsdag hier weten wat de status is.
Dat is nou Juist het Probleem! er wordt elke keer een bericht uitgezet naar de financiële afdeling. Maar deze afdeling doet er niks mee !
Beste Trin van TELE 2 het is nu weer 14 dagen verder ik hoor helemaal niks van uw financiële afdeling.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jasin,

Sorry voor de late reactie. Ik heb terugkoppeling ontvangen dat het berdrag is overgemaakt naar een ander (rabobank) rekeningnummer op 22 januari 2016. Heb je dit rekeningnummer toen ook aangegeven?
Nee ! dit is ook oud nieuws. Dit is al eerder aan mij verteld. het geld is naar een oude rekening overgemaakt.
Een rekening nummer dat gebruikt werd op het oude adres. Tele2 heeft het geld dan ook terug gekregen van de bank omdat het rekening nummer waar tele2 het heen had gestuurd niet bestaat ! de rabobank rekening is allang opgezegd.
Ook de automatische incasso van het laatste abonnement liep niet via rabo bank maar via SNS bank
alleen dat het in 2016 naar de rabobank is overmaakt is nu een nieuwe smoes. Tele 2 gaf aan dat het in 2015 naar een verkeerde rekening was overgemaakt en dat het geld bij tele2 terug was gekomen via de bank. ik heb toen aangegeven dat het naar mijn huidige bank rekening moet worden overgeschreven. waar ook de maandelijkse incasso wed gedaan bij de SNS bank dus!

premie werd betaald via SNS
NL37 SNSB 0907 0580 35
en als laatste nog is 50 euro overgemaakt via ING omdat ik werd bedreigt met een incasso etc
16-06-2016
Naam: NL68 RBOS 0575 4788 53
Omschrijving: Spinet 138 - 3068 LX
TegenrekeningNL72RBOS0409747491
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: NL68 RBOS 0575 4788 53
Omschrijving: Spinet 138 - 3068 LX
Rotterdam ik heb nog steeds geen
REFUND ONTVANGEN van 198 euro
IBAN: NL72RBOS0409747491
Kenmerk: factuur nr NL1601976986
GT 50,00

29-02-2016 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1601624812-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1601624812
29-01-2016 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1600733209-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1600733209
21-01-2016 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2 NEDERLAND B V
NL1506865865 1120000272796299,,Mislukte Incasso B0007129196 Referentie: 2016-01-21 07:22 112000027279629
05-01-2016 Bij 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Storno Europese incasso Reden: AM04 Onvoldoende saldo-3990064.23301-NL68RBOS057 5478853-ARNLNL1506865865
31-12-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1506865865-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1506865865
10-12-2015 Af 17,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2 NEDERLAND B V
NL1506041311 1120000269179881,,Mislukte Incasso B0007129196 Referentie: 2015-12-10 10:53 112000026917988
02-12-2015 Bij 17,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Storno Europese incasso Reden: AM04 Onvoldoende saldo-3916029.35016-NL68RBOS057 5478853-ARNLNL1506041311
27-11-2015 Af 17,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1506041311-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1506041311
29-10-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1505223783-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1505223783
29-09-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1504374357-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1504374357
28-08-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1503695398-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1503695398
17-08-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2 NEDERLAND BV
Klantnummer B0007129196 Factuurnummer NL1503072050 Referentie: SCT2015081766897000000001657
03-08-2015 Bij 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Storno Europese incasso Reden: MD06 De debiteur is het niet eens met de afschrijving-3563464.8572-NL68R BOS0575478853-ARNLNL1503072050
29-07-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1503072050-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1503072050
29-06-2015 Af 22,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1502324607-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1502324607
28-05-2015 Af 15,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1501803069-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1501803069
29-04-2015 Af 15,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1501404427-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1501404427
20-04-2015 Af 15,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2 NEDERLAND B V
AAN TELE2 NEDERLAND BV,NL68RBOS0575478853,SCT201504 2061075000000004965,NL1501009809 1120000240149244 Mislukte Incasso B0007129196
02-04-2015 Bij 15,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Storno Europese incasso Reden: AM04 Onvoldoende saldo-3207540.6158-NL68RBOS0575 478853-ARNLNL1501009809
31-03-2015 Af 15,00 NL68 RBOS 0575 4788 53
TELE2
Europese incasso door:TELE2 NL-ARNLNL1501009809-Incassant ID: NL12T2N333034180000-Kenmerk Machtiging: B0007129196-0907058035-01-ARNLN L1501009809
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga dit nogmaals voor je terugkoppelen. Bedankt voor de informatie. Vervelend dat het zo lang duurt. Ik ga het voor je doorzetten! Sorry, ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Uiteindelijk komen we er wel 🙂
Hallo, ik hoor weer helemaal Niks van jullie en kreeg wel weer een factuur van ruim 70,- euro om te betalen van jullie ?!
het is al bijna november 2016 ik heb nog steeds niks vernomen en geen refund ontvangen !