beantwoord

Ptt kastje

• 13 juli 2018
  • 10 reacties
  • 9009 x bekeken

Goedemorgen,

Ik ben pas verhuisd en heb een abonnement genomen bij Tele 2. Ik was eens gaan kijken waar de aansluiting zit hier maar zie alleen een ptt kastje in de meterkast, zie de foto's. Ik denk ook dat de vorige bewoner geen internet had hier en het is een wat oudere woning.
Ik kan het abonnement nu nog niet aansluiten maar gaat dit heel lastig worden om deze aan de praat te krijgen, of valt dit allemaal wel mee?

Alvast heel erg bedankt!
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 13 juli 2018, 09:23

Hi Mylene-,

Ah dit is nog een erg oud aansluitpunt. We gaan KPN aansturen om je ISRA te vervangen!
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Mylene-,

Ah dit is nog een erg oud aansluitpunt. We gaan KPN aansturen om je ISRA te vervangen!
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het versturen van je gegevens! Wij kunnen KPN aansturen zodra je lijn actief is. Doorgaans duurt het dan niet langer dan 3 werkdagen!
Ik zal even een notitie parkeren zodat we gelijk aan de slag kunnen als je lijn volledig opgeleverd is!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hallo, bedankt voor je reacties. Ik heb het abonnement wel al thuis, maar je bedoeld waarschijnlijk de activatiedatum, dat zou woensdag zijn. 😄 ?
Reputatie 5
Badge +3
Correct!
Hi,

ik kreeg vandaag bericht dat ik vervroegd gebruik kan maken van het abonnement (per vandaag). Moet ik nog iets doen of wordt het doorgestuurd naar KPN?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, dat gaat zeker niet vanzelf. Patrick zal als jij weer werkt dat moeten aansturen. Wat je wel kan doen is je modem op de blauwe en rode draad, onderin bij jouw ISRA aansluiten. Grote kans dat het dan al werkt. Je kunt ook direct de monteurservice bellen. Zie hiervoor de info pagina: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/internet-installeren/
Reputatie 5
Badge +3
HI Mylene-,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice hier hebben ze KPN voor je aangestuurd! Top!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi het lukt mij ook niet om internet aan te sluiten en zie op het contactkastje ook ptt staan. Is het dan hetzelfde probleem? Ik hoor graag hoe het opgelost kan worden!
Vriendelijke groet, Bertine
De moderatoren hebben graag dat je een eigen topic opent, dan lopen de conversaties niet door elkaar.
Reputatie 5
Badge +3
@BertineV Ik zie dat je topic al in behandeling is bij een collega! Daarom zal ik verder niet op jou vraag reageren!