beantwoord

programma gemist het niet doet en de wifi word steeds slechter

  • 10 October 2020
  • 2 reacties
  • 223 x bekeken

Hoi  hoi

komt steeds vaker voor dat programma gemist het niet doet 

Wilde gister wat terug kijken kreeg ik net als vandaag foutmelding 

Of alles valt me uit 

Ook de wifi word steeds slechter

toen ik het het abbo pas had  (wel wat jaartjes geleden )en was een paar huizen verder op bezoek  gewoon bereik  

Nu loop ik de trap omhoog en hapert die al 

Was me aan het bedenken om voor wat sneller internet te gaan bij jullie 

Maar zijn de laatste tijd wel vaak probleempjes  

Hopelijk dat dit snel minder word 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 October 2020, 09:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi, probeer met een app zoals wifi optimizer of je nog steeds het optimale wifi kanaal gebruikt. Misschien wordt dit ook door een buurman gebruikt die jouw wifi wegdrukt.

Als je ook dect telefoons gebruikt let er dan op of ze op de wifi storen. Ik had er wel veel last van. 

Misschien is jouw verbinding slechter geworden. 

Je kunt morgen de helpdesk bellen en vragen of ze jouw lijn willen doormeten. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @imeisen,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je ons gevonden hebt. We helpen elkaar hier graag zo goed mogelijk aan oplossingen! Laten we meteen kijken naar een oplossing voor Programma gemist en jouw Wifi.

Wat goed dat je al langer klant bent bij ons, dat gaan we natuurlijk zo houden! Ik heb meteen gecheckt of er problemen bekend zijn met programma gemist en dat is niet zo. Om problemen met Tv op te lossen heb ik meteen een handig topic voor jou erbij gezocht: Tv problemen oplossen  Als je deze stappen uitvoert dan lossen alle problemen zich op! Geen zorgen dit kan je allemaal zelf. 

Wat betreft de Wifi verbinding sluit ik mij bij @theocoppes aan. Wifi kan door verschillende oorzaken minder sterk worden. Daarvoor moeten we de oorzaak eerst onderzoeken. De tip van @theocoppes is handig! Ik heb ook een topic met veel voorkomende Wifi problemen erbij gezocht en hoe je deze kan oplossen: Wifi problemen fixen. Het klinkt technisch maar geen zorgen, dit kan je ook makkelijk zelf uitvoeren! 

Laat ons weten of deze tips hebben geholpen! Als je meer hulp nodig hebt dan helpen we je meteen verder. Je kan ook de klantenservice bellen, die kunnen een lijnmeting doen voor jouw internetsnelheid en een monteur aansturen als dat nodig is! Onze klantenservice is te bereiken op 020-754 4444

De Community staat voor je klaar! :smile: