Portforwarding Technicolor

• 21 januari 2016
  • 6 reacties
  • 5372 x bekeken

Tele 2 ondersteund dit portforwarden niet maar voordat ik alle topics doorneem wil ik graag weten of dit überhaupt wel mogelijk is met een Technicolor TG789BVN ik heb n.l. de indruk dat Tele 2 dit dichtgespijkerd heeft. Wie kan mij hier meer over vertellen ik heb nu een internet abonnement waar ik niets aan heb ik heb de internet verbinding genomen om mijn camera's online te bekijken. Vreemd dat Tele 2 dit niet kan oplossen er moeten toch techneuten zijn bij Tele 2 die me hier iets over kunnen vertellen. Klanten service wil of kan me hierin niet helpen vreemd.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens onder NAT in het modem. Daar zie je port forwarding opties.
Kijk eens onder NAT in het modem. Daar zie je port forwarding opties.

Zal ik eens proberen dus er zijn Tele 2 gebruikers die het wel lukt?
Badge +2
Naar mijn idee is een eigen router er achter de beste oplossing. Die kun je helemaal zelf configureren en het liefst dan met een VPN verbinding.
Reputatie 4
Badge +3
Naar mijn idee is een eigen router er achter de beste oplossing. Die kun je helemaal zelf configureren en het liefst dan met een VPN verbinding.

Een externe router in DMZ zetten, is inderdaad een manier om dit voor elkaar te krijgen. Tele2 helpt jou overigens niet, omdat het onze taak als provider is om jou veilig gebruik te laten maken van jouw verbinding. Het is dus zeker wel mogelijk, maar je moet het vooral hebben van medegebruikers of andere informatie op het internet.
Op dit forum is trouwens ook al veel over dit onderwerp gesproken. Veelal met gaming als doeleinde, maar het komt vaak op hetzelfde neer.
Badge +2
Dit topic is het wel gelukt om de camera in beeld te krijgen, misschien heb je er wat aan.
Reputatie 4
Badge +3
Fijn dat je zo meedenkt, Gela! Ik hoop dat hollebollejan verder komt met al deze tips 🙂