beantwoord

port forwarding werkt niet

  • 9 April 2021
  • 11 reacties
  • 306 x bekeken

Ik heb port forwarding ingesteld voor mijn minecraft server en met mijn ip als lan host werkt het niet alleen met mijn mac address en als ik een port checker doe dan zegt hij port gesloten en als mijn vriend probeert te connecten met de server doet hij het ook niet

icon

Beste antwoord door Joppe7002 11 May 2021, 01:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Joppe,
Welkom op de Tele2 Community! Ik ga je helpen met het instellen van Portfowarding.

Als je een Tele2 internetaansluiting dan heb ik hier een handige pagina met uitleg over het instellen van Portforwarding: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen/.
Hopelijk kan je de uitleg gebruiken om opnieuw de Portforwarding in te stellen!

Laat je ons weten of het is gelukt? De Community staat voor je klaar!

Hoi, ik heb hem gevolgd en het werkt niet, de port is nog steeds niet geopend dat heb ik getest en de server werkt niet

Hallo, het zou best handig zijn als ik geholpen word aangezien mijn vrienden wachten op de server. dankjewel.

@Cas van Tele2  ------

Reputatie 6
Badge +2

Hey Joppe,

Welk modem heb je? Kan je jouw klantnummer toevoegen aan jouw Community profiel, dan kan ik het systeem induiken om een oplossing te vinden!

Ik heb de zte modem enn waar zou ik mijn klantennummer kunnen vinden? ik ben namelijk niet de eigenaar van het huis en de persoon waar het abonnement op staat

Ben je dan wel een klant?

Reputatie 7

Ik heb de zte modem enn waar zou ik mijn klantennummer kunnen vinden? ik ben namelijk niet de eigenaar van het huis en de persoon waar het abonnement op staat

Als het jouw abonnement niet is, dan mag je ook niet zo maar de instellingen wijzigen. De abonnementhouder mag ook niet zomaar het wachtwoord met jou delen.

nou het is van mijn vader en ik regel dit soort dingen zo bedoelde ik het

Reputatie 7

Dan kan je vader toch wel even het klantnummer opzoeken? Als hij inlogt in Mijn Tele2 dan vindt hij daar waarschijnlijk het klantnummer wel, maar natuurlijk ook in het contract of bevestiging van het abonnement.

ja het is eigenlijk al niet meer nodig omdat ik net een hosting site ben begonnen te gebruiken, alsnog bedankt!