beantwoord

port forwarding bij de zte gateway zxhn h369a

• 25 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 726 x bekeken

Ik heb sinds gister het nieuwe modem binnen van tele 2. De nieuwe witte weg maar. Na dat hij gister netjes is geinsalleerd ben ik vandaag begonnen om mijn home wizzard aan het modem toe te voegen. Deze bestaat uit het HW kastje welke is toegevoegd aan het modem. Nadat ik alle rookmelders, deur schakelaars lampen en camera's aan de HW heb toegevoegd moest ik het nog de poort openen om dit alles ook vanaf mijn mobiel buitenhuis te laten werken. Toen kwam het... Het lukte me dus niet om via het modem gewoonweg die poort open te zetten. Nadat ik 2 keer met tele 2 aan de lijn heb gehangen omdat ze me niet mogen ondersteunen in dit verhaal werd me geadviseerd om het via deze weg te proberen. Wie o wie Kan en wil me helpen?
icon

Beste antwoord door eric 25 oktober 2018, 15:01

Als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt vindt je allerlei topics over het plaatsen van port forwardings. Wel zal het home wizzard kastje een vast (intern 192.168.1.x) IP adres moeten hebben om dit goed te krijgen. Heb je dat al gedaan?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt vindt je allerlei topics over het plaatsen van port forwardings. Wel zal het home wizzard kastje een vast (intern 192.168.1.x) IP adres moeten hebben om dit goed te krijgen. Heb je dat al gedaan?
Als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt vindt je allerlei topics over het plaatsen van port forwardings. Wel zal het home wizzard kastje een vast (intern 192.168.1.x) IP adres moeten hebben om dit goed te krijgen. Heb je dat al gedaan?Jazeker. In mijn router zijn al deze dingen netjes te zien. Ik heb indd op aandringen van tele 2 dit forum onderzocht enkel gaan ze of niet of mijn probleem of over een andere router helaas...
Reputatie 7
Badge +4
Tja, er zijn nog geen vragen specifiek voor de home wizard langs gekomen. Maar wel over port forwarding in het algemeen. Daar zul je dan iets van moeten maken voor jouw eigen specifieke situatie. Dat is ook waarom Tele2 dit niet allemaal ondersteund, elke geval is/kan anders zijn.
Een moderator geeft ook nog een verwijzing in dit topic:

En uiteraard de informatie van Homewizard. Er zijn natuurlijk wel meer klanten van hun geweest die een port forwarding moesten maken.

Op Google zie ik ook allerlei instructie filmpjes. Maar het gaat inderdaad niet zomaar vliegen.