beantwoord

Overstapservice lukt niet

  • 16 May 2019
  • 5 reacties
  • 1924 x bekeken

Omdat Digitenne er mee stopt zijn mijn ouders op zoek naar een nieuw abonnement, voor internet, tv en bellen.
De keuze was bij KPN blijven, of overstappen.
Omdat ik wel tevreden was over Tele2 heb ik ze aangeraden om over te stappen.
Dit uiteindelijk gedaan, alles ingevuld, ook overstapservice met nummerbehoud.

In het begin leek alles goed, welkom bij Tele2, hier je inloggegevens, maar vandaag kregen ze een bericht dat de overstapservice niet lukt, er zit iets niet goed in de gegevens.

Telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2, medewerker gaf aan dat er iets niet klopte, en we dit bij KPN na moeten vragen, of eventueel zelf het contract opzeggen.

Hierna gebeld met KPN klantenservice, die zien absoluut geen reden waarom Tele2 te overstapservice niet kan uitvoeren, alle gegevens zijn bekend, en kloppend, contract bij KPN is al jaren oud, en dus vrij om over te stappen.
Ook gaven zij aan dat het niet verstandig is om zelf het contract bij KPN op te zeggen, dit omdat je dan meestal een paar dagen compleet bent afgesloten.

Hierna meteen gebeld met Tele2, ook deze medewerker kon niets voor ons doen, maar gaf ons wel een ander telefoonnummer van een afdeling die de overstappen regelt.

Dit nummer gebeld, die hebben nogmaals alle door ons ingevulde gegevens bekeken, en deze zijn gelijk met alle gegevens bij KPN.
Toch kon de medewerker de overstapservice niet werkend krijgen, en weer het advies om zelf het contract bij KPN op te zeggen.


Totaal hebben we nu meer dan een uur aan de telefoon gezeten, en met meerdere medewerkers gesproken, maar nog niets bereikt.
Dit kijkt me niet echt de manier om met nieuwe klanten om te gaan, en mijn ouders zijn er nu behoorlijk klaar mee, en nu blijf ik nog netjes.
Ik hoop dat jullie nog even de moeite willen nemen om contact op te nemen, als de overstapservice niet werkt is de kans groot dat jullie mijn ouders als klant kwijt zijn, dan blijven ze bij KPN.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 17 May 2019, 10:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi,

Wat vervelend voor je ouders dat de overstapservice niet goed is verlopen. Ik begrijp vanuit je verhaal dat je al meerdere collega's hebt gesproken en dat er wordt aangegeven dat je het nu het beste zelf kan opzeggen. Ik ben bang dat ik dan vanuit hier ook niet meer voor je ouders dan kan doen. Hadden je ouders alleen Digitenne of ook internet bij KPN.

Groeten Anton
Hallo Anton

Momenteel hebben ze alles bij KPN lopen.

Mijn ouders gaan waarschijnlijk niet zelf opzeggen bij KPN, juist hiervoor hebben we de overstapservice genomen, om er zelf geen werk aan te hebben.
Waarschijnlijk is het voor de klantenservice van Tele2 even de gegevens nalopen, eventueel iets aanpassen, en opnieuw de overstap indienen, maar als dit al teveel moeite is....
Reputatie 3
Badge +5
Ik wil wel even voor je kijken of ik vanuit hier nog iets kan betekenen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Anton, ik heb je een privebericht gestuurd

Alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +5
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben een tijdje niet actief geweest. Ik zie dat het inmiddels is geannuleerd. Jammer! Ik ben ook bang dat ik vanuit hier ook niets had kunnen.

Groeten Anton