beantwoord

Oude modem vervangen

  • 21 October 2019
  • 1 reactie
  • 756 x bekeken

Beste Tele2,

 

Al maanden hebben wij last van slecht wifi bereik in huis en wanneer wij beiden tegelijk op het internet moeten valt de verbinding ook steeds weg. Tevergeefs proberen we telefonisch contact te krijgen, maar de wachttijden zijn absurd (je krijgt niet eens te horen hoe lang het ongeveer nog gaat duren) en na meerdere mailen 30 minuten in de wacht te hebben gestaan proberen we het via deze weg. 

We hebben al bijna 9 jaar dezelfde oude modem (Davolink) en we zouden graag een nieuwe willen ontvangen. We denken dat het de modem is de voor problemen zorgt, aangezien we alle andere ‘oplossingen’ al geprobeerd hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Fam. Van Unen

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 21 October 2019, 17:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hé thinkdeeper, welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je wifi bereik niet optimaal is, het modem dat je hebt is inderdaad niet de nieuwste type maar dat betekent niet direct dat dat de oorzaak is dat je wifi bereik slecht is.

Heb je de tips via onze wifi pagina al geprobeerd om je wifi te optimaliseren? Zie:

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-bereik-uitbreiden-en-versterken/
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/wifi-snelheid-verbeteren/

 

Hopelijk heb je hier wat aan, zo niet zou je mij dan kunnen vertellen wat je ziet gebeuren als de verbinding wegvalt? Heb je dan geen wifi bereik qua signaalsterkte meer of heb je vol bereik maar ondanks dat geen internet?

 

Groet, Kevin