beantwoord

oud modem krijgt kuren

  • 24 July 2019
  • 6 reacties
  • 469 x bekeken

Hallo, mijn modem krijgt de laatste tijd kuren, internet 'bevriest' dan een tijdje en werkt dan weer. Het apparaat (Davolink DV-2020) stamt nog uit mijn zonnet-periode dus meer dan 15 jaar oud. Krijg nu internet na een volledige reset helemaal niet werkend. Zal me hopelijk wel weer lukken maar zouden jullie na al die tijd geen vervangend modem voor me zouden willen regelen?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Richard
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 25 July 2019, 11:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Ik krijg nu draadloos internet helemaal niet meer aan de praat. De automatische methode werkt niet, ook niet na meermaals resetten. Met een UTP-kabel heb ik wel internet. Ik zie overigens dat Wifi in het Davolink modem na resetten standaard op onbeveiligd (open) staat, dat vind ik echt niet kunnen eigenlijk.
Reputatie 7
Badge +12
Er loopt een vervangingsprogramma voor deze modems. Bel eens de klantenservice of ze je naar voren kunnen halen.
Bedankt voor de tip Eric, zal ik doen!
Reputatie 3
Hoi Richard,
Welkom op ons forum. Het is voor mij mogelijk om je verbinding te controleren en na te gaan of het modem vervangen kan worden. Hiervoor heb ik je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig. Kun je deze in een privé bericht doorsturen? Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Reputatie 3
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens Richard. Het modem die je hebt kan inderdaad vervangen worden, ik heb een nieuw modem verzonden. Deze zul je binnen 3 werkdagen ontvangen, het oude modem hoeft in dit geval niet retour gestuurd te worden.
Beste Michiel,
Heel fijn om te horen. Hartelijk dank voor je hulp.
Met vriendelijke groet,
Richard Welling